گوشی هوشمند اکسپریا آرک اس سونی اریکسون رسما رونمایی شد

شرکت سونی اریکسون در حاشیه نمایشگاه IFA 2011 در برلین از گوشی هوشمند اکسپریا آرک اس | Xperia Arc S رسما رونمایی کرد.

4

در حاشیه نمایشگاه IFA 2011 ،شرکت سونی اریکسون از نسل دوم تلفن همراه بسیار موفق خود یعنی Xperia Arc با اضافه کردن یک حرف اس و با نام اکسپریا آرک اس رونمایی کرد که به نظر می‌رسد حرف S که مخفف Speed است واقعا برازنده این تلفن همراه است.

اکسپریا آرک اس

اکسپریا آرک اس که در حقیقت ادامه دهنده Arc که برنده جایزه بهترین طراحی در بین تلفن های همراه شده است با مجهز شدن به پردازنده 1.4 گیگاهرتزی دارای 25 درصد راه‌اندازی سریعتر دوربین و 20 درصد افزایش سرعت بارگذاری صفحات وب نسبت به نسخه اولیه خود است.

رودیگر اودنباخ از مدیران سونی اریکسون در این مورد می گوید:”اکسپریا آرک اس سریعترین و سرگرم کننده ترین گوشی اکسپریا تا به امروز بوده و به وضوح نشان می‌دهد که چگونه خانواده اکسپریا مجموعه ای از بهترین تلفن‌های هوشمند را با ویژگی‌هایی مانند موتور پردازش تصویر براویا و  حسگر Exmor R که تجربه ها و سرویس های سرگرمی بی نظیری را ارائه می کنند، در بر می‌گیرد.

اکسپریا آرک اس دارای حالت عکاسی 3 بعدی اختصاصی سونی یعنی 3D sweep panorama است که در کنار لنز دوربین 8.1 مگاپیکسلی خودنمایی می‌کند.

اکسپریا آرک اس با سیستم عامل اندروید 2.3 از 3 ماهه چهارم سال جاری میلادی در دسترس کاربران در بازارهای منتخب جهانی از جمله ایران خواهد بود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. سجاد می‌گوید

    پردازنده این گوشی تک هسته ای یا دو هسته ای؟

  2. محمود می‌گوید

    ممنون ولی اگر یک نقدی هم نوشته بشه و امکاناتش مورد بررسی قرار بگیره بسیار عالی میشه
    یا علی

  3. فرهاد می‌گوید

    sسامسونگ s8530 گوشی خوبیه ولی دوربینش 5 هست و بزرگی صفحه نمایش هم 3.7 با رزلوشن 480x 8800.به نظرم بقیه مشخصاتش خوبه.

  4. محمود می‌گوید

    با سلام
    لطفا یک نقدی هم در مورد گوشی سامسونگ s8530 بنویسید.
    با تشکر از مطالب خوبتون