نخستین تلویزیون بیت تورنت عرضه شد!

این تلویزیون جدید که فعلا Vestel BitTorrent TVنام گرفته است امکان جستجو و به اشتراک گذاری همه نوع فایل‌های مولتی مدیا در شبکه بیت تورنت را به صورت مستقیم بر روی خود امکان پذیر می‌کند.

0

فارنت:شرکت الکترونیکی وستل و بیت تورنت نخستین تلویزیون پشتیبانی کننده از بیت تورنت را در نمایشگاه IFA 2011 در برلین رونمایی کردند.

این تلویزیون جدید که فعلا Vestel BitTorrent TVنام گرفته است  امکان جستجو و به اشتراک گذاری همه نوع فایل‌های مولتی مدیا در شبکه بیت تورنت را به صورت مستقیم بر روی خود امکان پذیر می‌کند.

این دستگاه با دارا بودن لایسنس بیت تورنت ،امکان به اشتراک گذاری اطلاعات با بالاترین سرعت و رمز گذاری، تغییر فرمت وهمچنین دانلود هر گونه فایل را با بالاترین سرعت امکان پذیر می‌کند.

هاکان کوتلو مدیر بازاریابی وستل در این مورد می‌گوید:

“مصرف کنندگان می‌خواهند که با خیال راحت در اتاق نشیمن خود بنشینند و انواع فایل‌های رسانه‌ای و اینترنت را در دستگاه تلویزیون خود بدون محدودیت تماشا کنند”.

شرکت ترکیه‌ای وستل در مورد تاریخ عرضه و قیمت احتمالی آن اطلاعاتی منتشر نکرده است.

Source:Via Engadget

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.