عرضه وایت‌بردهای هوشمند دیجیتال 60 و 70 اینچی از سوی شارپ

در این وایت‌بردهای هوشمند که برپایه ال‌سی‌دی‌های صفحه لمسی کار می‌کنند، کاربر قادر است اسناد کاغذی اسکن شده را به صورت مستقیم بر روی صفحه لمسی نمایش دهد و حتی تمامی محتویات نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش را مستقیما پرینت بگیرد.

0

فارنت: شرکت ژاپنی شارپ مدل‌های جدید 60 و 70 اینچی وایت‌برد هوشمند خود را که برپایه ال‌سی‌دی‌های صفحه لمسی کار می‌کنند به بازار ژاپن عرضه کرد.

این وایت‌بردهای هوشمند قابلیت نمایش تصاویر ویدیوئی، عکس و اطلاعات رایانه‌ای را با بیشترین کیفیت بر روی خود دارند و به دلیل استفاده از بالاترین حساسیت صفحات لمسی برای استفاده در ادارات و کلاس‌های درس ایده‌آل به نظر می‌رسند.

در مدل 70 اینچی این وایت‌برد هوشمند (PN-L702B) که 30 درصد بزرگتر از مدل قبلی این محصول است. جزئیات به نمایش درآمده در این محصول به وضوح از فاصله دور مشخص هستند و وقتی این وضوح با فناوری قلم دیجیتال شارپ ترکیب می‌شود، این دو مدل جدید به راحتی می‌توانند به عنوان یک وایت‌برد الکترونیکی هوشمند نیز به کار گرفته شوند.

در این وایت‌بردهای هوشمند که بر روی یک پایه نصب شده‌اند کاربران می‌توانند نقش‌ها و عبارات مورد نظر خود را با استفاده از قلم دیجیتال به طور مستقیم بر روی صفحه ترسیم کنند و حتی اندازه تصاویر موجود بر روی صفحه را کاهش و یا افزایش داده و حتی آنها را از یک صفحه به صفحه دیگر جابجا کنند.

شرکت شارپ در صفحات ال‌سی‌دی این دو مدل جدید (PN-L702B/PN-L602B) از فناوری انحصاری  UV2Aو همچنین فناوریLED  Backlight  به منظور افزایش کیفیت تصاویر به همراه مصرف انرژی پائین بهره برده است.

در این محصول همچنین با استفاده از نرم‌افزار MFPs کاربر قادر است اسناد کاغذی اسکن شده را به صورت مستقیم بر روی صفحه لمسی نمایش دهد و حتی تمامی محتویات نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش را مستقیما پرینت بگیرد و یا آن را در قالب فرمت‌های مختلف در رایانه خود ذخیره کرده و یا به دیگران از جمله حاضران در جلسه ارسال نماید. این وایت‌بردهای هوشمند همچنین قادر به ارتباط با صفحات لمسی دیگر و تبلت‌ها نیز هستند.

Via: japan Today & Akihabara News

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.