مک‌آفی امنیت تلفن همراه شما را تضمین می‌کند!

کاربران دستگاه‎های موبایل همواره نگران سه نکته هستند. اول: از دست دادن اطلاعات به دلیل گم شدن و یا سرقت دستگاه، دوم: از دست دادن خود دستگاه و سوم: از بین رفتن اطلاعات به دلیل خرابی دستگاه.

0

فارنت: بنا بر نتایج آخرین تحقیقات، کاربران دستگاه‎های موبایل همواره نگران سه نکته هستند. اول: از دست دادن اطلاعات به دلیل گم شدن و یا سرقت دستگاه، دوم: از دست دادن خود دستگاه و سوم: از بین رفتن اطلاعات به دلیل خرابی دستگاه.

شرکت مک‌آفی اخیرا با عرضه دو محصول جدید برای تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‎ها تحول بزرگی در حوزه امنیت موبایل ایجاد کرده و قابلیت‎های جدیدی را برای تامین امنیت این نوع دستگاه‎ها در اختیار کاربران قرار داده است. این دو محصول جدید McAfee Mobile Security و McAfee Wave Secure نام دارند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی شبکه‌گستر،  محصول McAfee Mobile Security برای تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‎ها طراحی و ساخته شده و مجموعه کاملی از امکانات امنیتی را نظیر حفاظت از اطلاعات در برابر سرقت و یا گم شدن دستگاه، محافظت در برابر انواع ویروس‎ها و دیگر بدافزارها و شناسایی سایت‎های مخرب و کلاهبرداری فراهم می‎آورد.

فهرستی از امکانات McAfee Mobile Security:

بایگانی و جایگزینی اطلاعات

جلوگیری از استفاده غیرمجاز از دستگاه موبایل

نواختن زنگ برای پیدا کردن دستگاه و یا فراری دادن سارق

پاک کردن اطلاعات از راه دور از روی دستگاه به سرقت رفته

محافظت در برابر بدافزارها

شناسایی سایت‎های مخرب و کلاهبردار

مدیریت و انجام تنظیمات بخش‎های امنیتی دستگاه

 محصول McAfee WaveSecure نیز ویژه دستگاه‌های تبلت با سیستم عامل اندروید و همچنین سیستم عامل IOS است. این محصول از امکانات Wi-Fi دستگاه موبایل برای ردیابی و یافتن دستگاه گم و یا سرقت شده، قفل کردن دستگاه برای جلوگیری از استفاده غیرمجاز، پاک کردن اطلاعات از راه دور و تهیه بایگانی از راه دور، استفاده می‌کند.

همچنین McAfee WaveSecure می‎تواند با پخش صدای بلند در پیدا کردن دستگاه و یا فراری دادن سارق به کاربر کمک کند.

کاربر می‎تواند با کمک این نرم‎افزار و با ارسال پیامک به دستگاه موبایل گم شده و یا به سرقت رفته خود، یابنده دستگاه را برای بازگرداندن آن در صورت تمایل بابنده راهنمایی کند.

به دنبال عرضه این دو محصول جدید، بسیاری از شرکت‎های تولید کننده دستگاه‎های موبایل به استفاده از محصولات McAfee در تولیدات خود، ابراز علاقه کرده‎اند. از جمله می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

شرکت توشیبا بر روی تبلت جدید REGZA خود، نرم‎افزار McAfee WaveSecure را بر روی تبلت‎های عرضه خواهد کرد.

شرکت شارپ نیز محصول McAfee Mobile Security  را بر روی تبلت‎های GALAPAGOS خود گذاشته و نسخه 30 روزه آن را به رایگان عرضه خواهد کرد.

شرکت سونی اریکسون نیز یکی از قرارداد همکاری با شرکت McAfee برای عرضه محصولات امنیتی این شرکت بر روی گوشی‎های همراه مدل XPERIA امضا کرد.

شرکت NEC نیز محصول McAfee Mobile Security را بر روی دستگاه‎های جدید Life Touch (که دستگاهی بین کامپیوتر و گوشی همراه هوشمند است) به طور از پیش نصب شده، در اختیار کاربران خود خواهد گذاشت.

استفاده‎کنندگان از گوشی‎های همراه آیفون شرکت اپل نیز می‎توانند نسخه ویژهMcAfee WaveSecure را برای این گوشی‎ها تهیه و استفاده کنند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.