مدرک افشاء شده از پیش فروش آیفون 5 در هفته جاری!

اخبار فراوان حکایت از ارائه دو نسخه مختلف آیفون 5 در دو استاندارد GSM و CDMA دارد و شاید هم آیفون هر دوی این استاندارها را تحت یک تلفن همراه تحویل دهد

1

فارنت:به نظر می‌رسد دیگر باید کم کم مقدمات معرفی آیفون 5 را بچینیم زیرا یک مدرک افشاء شده از وب سایت معتبر خرید و فروش BestBuy نشان از شروع پیش فروش آیفون 5 تحت لایسنس اپراتور مخابراتی اسپرینت و تحویل آن در ماه اکتبر دارد.

اخبار فراوان حکایت از ارائه دو نسخه مختلف آیفون 5 در  دو استاندارد GSM و CDMA دارد و شاید هم آیفون هر دوی این استاندارها را تحت یک تلفن همراه تحویل دهد و با این حال گزارشات  رسمی از کنفرانس اپل در این روزها حکایت ندارد هر چند شایعاتی در جریان است که نشان از برگزاری یک کنفرانس خبری توسط اپل در روز چهارشنبه هفته جاری دارد.

هنوز هیچ خبر قطعی از مشخصات سخت افزاری آیفون 5 تائید نشده است و همه چیز طبق سالیان گذشته بر پایه حدس و گمان است هر چند بزرگ‌تر شدن صفحه نمایش یکی از این شایعات محتمل خواهد بود.

به هر حال طبق این اسناد این تلفن همراه جدید اپل در هفته اول اکتبر به دست مردم خواهد رسید  و باید دید این کارخانه شایعه سازی چه زمانی به تمامی این شایعات پایان خواهد داد.

در ضمن بلومبرگ امروز گزارش داده است که اپراتور آلمانی Deutsche Telekom برای کاربران خود آیفون 5 را رزو می‌کند و به نوعی به انان اطمینان می‌دهد که آیفون 5 را به زودی در دستان خود خواهند گرفت.

[منبع: BGR]

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مسیح می‌گوید

    با این که آیفون محصول قابل توجهی هست، ولی کاش زودتر عرضه بشه و خیال همگان رو راحت کنه.
    به نظرم دیگه بیش از حد دارن در موردش شایعه پر و بال می دن که ممکن هم هست بی جهت هم سطح انتظارات رو بالا ببرن و بعد تو ذوق مخاطب ها بخوره.
    یه مقدار صبر کنین. بالاخره عرضه می شه. دنیا که به آخر نمی رسه!