Toshiba ZL2 اولین تلویزیون سه بعدی بزرگ بدون نیاز به عینک

این محصول توشیبا اولین تلویزیون سایز بزرگ است که نیازی به عینک سه بعدی ندارد…

2

فارنت – شرکت توشیبا در نمایشگاه IFA برلین امسال، اقدام به نمایش نسخه آزمایشی تلویزیون سه بعدی مدل ZL2 کرده است که نیازی به عینک ندارد. پیش از این نمایشگرهای سه بعدی بدون نیاز به عینک عرضه شده بودند، اما این محصول توشیبا اولین تلویزیون سایز بزرگ است که نیازی به عینک سه بعدی ندارد.

از توانایی‌های این تلویزیون 55 اینچی امکان تماشای تصاویر سه بعدی از 9 جایگاه مختلف است. دیگر امکانات ZL2 عبارتست از ؛ مجهز به ردیاب چهره،+Resolution ، کالیبریشن اتوماتیک، تلویزیون هوشمند، پخش کننده یوتیوب و پخش کنندهBBC  iPlayer . همچنین ZL2 اولین تلویزیون مجهز به فناوری FullHD چهارگانه است و توانایی ارائه تصویر تا 2160×3840 پیکسل را داراست.

فناوری سه بعدی بدون نیاز به عینک، بر اساس اصل استریوسکوپیک، یعنی ارائه یک تصویر برای یک چشم و تصویر دیگر با اختلاف منظری کوچک برای چشم دیگر است.در این فناوری‌ طیف وسیعی از عدسی‌های روی تلویزیون وظیفه ارائه تصویر سه بعدی به بینندگان در مکان‌های مختلف را دارند.

 [ منبع: Afterdawn ]

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. محمد حسین فکری می‌گوید

    میدونی قیمتش چند.
    7000000
    ملیون تومان به پول ایران

  2. shayan می‌گوید

    الان اپل میاد سریع شکایت می‌کنه که توشیبا اینو از ما تولید کرده