رونمایی از تبلت فوق‌باریک توشیبا تنها رقیب واقعی گالاکسی‌تب!

این تبلت 10.1 اینچی تنها 7.7 میلیمتر ضخامت دارد و تقریبا یک میلیمتر از گالاکسی‌تب سامسونگ نازک‌تر است.

0

فارنت: توشیبا با رونمایی از تبلت AT200 بالاخره انتظار ما برای پیدا شدن یک رقیب اندرویدی واقعی برای گالاکسی‌تب را پایان داد. این تبلت 10.1 اینچی تنها 7.7 میلیمتر ضخامت دارد و تقریبا یک میلیمتر از گالاکسی‌تب سامسونگ نازک‌تر است.

مطمئنا این یک میلیمتر همان طور که شما هم اذعان خواهید کرد در دوره‌ای که ضخامت دستگاه‌های الکترونیکی به کمتر از یک سانتیمتر رسیده است به اندازه خود تاثیرگذار است.

این تبلت فوق‌باریک شرکت توشیبا به صفحه نمایش ال‌سی‌دی 1,280 x 800 پیکسل،  پردازنده 1.2 گیگاهرتزی TI OMAP 4430 (علامت TI به اختصار بیانگر شرکت سازنده پردازنده یعنی Texas Instruments است)‌ و 64 گیگابایت حافظه داخلی و  درگاه میکرواس‌دی برای افزایش حافظه مجهز است.

یک دوربین 5 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین 2 مگاپیکسلی ترکیب دوربین‌های اصلی و دوربین تماس‌های ویدیوئی این تبلت با بدنه آلومینیومی را تشکیل داده است. توشیبا اگر چه وعده عمر باطری 8 ساعته برای این تبلت را داده است اما هیچ وعده‌ای مبنی بر تاریخ عرضه و یا قیمت آن نداده و تنها دوستداران آن را به عرضه پیش از پایان سال میلادی دلخوش کرده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.