اولین تصاویر رسمی از HTC Omega منتشر شد

با توجه به اینکه این گوشی مجهز به ویندوز فون مانگو می‌باشد، می توان گفت که اولین گوشی مجهز به این سیستم عامل می‌باشد که در بازار عرضه خواهد شد…

2

فارنت – اولین تصاویر رسمی از HTC Omega منتشر شد . اما بیشتر از اینکه عرضه گوشی خبر ساز باشد، تاریخ عرضه آن است. HTC اول سپتامبر اُمگا را رونمایی کرده و احتمالاً ظرف هفته آینده  آن را عرضه خواهد کرد. با توجه به اینکه این گوشی مجهز به ویندوز فون مانگومی‌باشد، می توان گفت که اولین گوشی مجهز به این سیستم عامل است که در بازار عرضه می‌شود.

پایگاه اینترنتی “pocketnow” که اولین تصاویر از اُمگا را منتشر کرده است، این گوشی را مجهز به پردازنده 1.5 گیگاهرتزی، 512 مگابایت رم، صفحه نمایش 3.8 اینچی SLCD و دوربین 8 مگاپیکسلی توصیف کرده است. همچنین امگا که دارای دوربین روبرو هم می‌باشد، قرار است در دو رنگ سفید و نقره‌ای عرضه شود.

همه این اطلاعات در مورد اُمگا، ما را امیدوار می‌کند که اولین گوشی مجهز به ویندوز فون یک گوشی تمام عیار باشد. باید منتظر ماند و دید که بلاخره چشم ما کی به جمال ویندوز فون مانگو روشن خواهد شد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. shahin می‌گوید

    bebakhid…esme in radar niiiiiist???????!

  2. shayan می‌گوید

    cpu 1.5 گیگاهرتز اونوقت رم فقط 512؟!