عینک مبدل دوبعدی به سه‌بعدی برای آیفون

شرکت سازنده ادعا کرده است که این وسیله، تصویر سه‌بعدی بسیار خوبی را در اختیار کاربر می‌گذارد اما باید دید اقبال کاربران اپل از این وسیله چقدر خواهد بود.

2

به گزارش فارنت به نقل از گیزمودو شرکت هامکر شلمر (Hammacher Schlemmer) به تازگی اقدام به ساخت عینک‌واره‌ای کرده است که امکان انجام بازی در آیفون به صورت سه‌بعدی را مهیا می‌کند.

این وسیله کاملاً بر روی آیفون شما نصب شده و با تعبیه دو سوراخ در قسمت‌های زیرین، امکان ورود 2 انگشت روی صفحه برای انجام بازی را فراهم کرده است. روی وسیله مکانی مانند عینک قرار دارد که کاربر با قرار دادن چشمان خود بر روی آن از انجام بازی به صورت سه‌بعدی لذت می‌برد.

Hammacher Schlemmer The iPhone Virtual Reality Viewer

شرکت سازنده ادعا کرده است که این وسیله، تصویر سه‌بعدی بسیار خوبی را در اختیار کاربر می‌گذارد اما باید دید اقبال کاربران اپل از این وسیله چقدر خواهد بود.

اولین و اساسی‌ترین ایراد وارد بر وسیله، حالت بدن هنگام استفاده از آن است همانطور که از شکل پیداست، کاربر هنگام استفاده به هیچ وجه حالت مناسب و راحتی ندارد و سریع خسته می‌شود.

جالب اینجاست که هامکر شلمر ادعا کرده است که برای بازی‌هایی که با سنسور حرکتی انجام می‌شوند بسیار مناسب است. تصور کنید در همان حالت که آیفون را به صورت خود چسبانده اید، برای حرکت دادن آیفون مجبور هستید سر خود را هم به این سو و آن سو حرکت دهید!

ناگفته نماند که این وسیله علاوه بر آیفون 3 و 4، بر روی نسل دوم و سوم آی‌پاد تاچ هم قابل استفاده است . قیمت فروش این وسیله 50 دلار اعلام شده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. کوروش می‌گوید

    دیگه همه فهمیدن که کاربران آیفون منبع درآمد خیلی خوبی هستند و هر وسیله مزخرفی رو میخرن.

    1. علی می‌گوید

      موافقم