نقشه سفینه فضایی اپل وارد سایت شهرداری Cupertino شد!

یک پارکینگ زیر زمینی بسیار بزرگ و اتاق های مجزا برای پرسنل 20 هزار نفری معماری منحصر به فردی را رقم زده است.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی اپل اینسایدر ،این مجتمع که قرار است در مکان قبلی شرکت HP ساخته شود دارای طراحی بسیار زیبا ، بدیع و حیرت انگیزی است که مانند تمامی محصولات این شرکت نیز خاص و منحصر به فرد است.

این ساختمان عظیم که به مانند یک سفینه فضایی غول پیکر مدور است در میان خود باغات میوه را در برگرفته و با یک پارکینگ زیر زمینی بسیار بزرگ و اتاق های مجزا برای پرسنل 20 هزار نفری معماری منحصر به فردی را رقم زده است و البته مانند تمامی محصولات اپل دارای لبه های مدور بوده  و در ساختمان آن از پنل‌های شیشه‌ای گرد استفاده شده است.

گفتنی است که نقشه این مجتمع شرکت اپل یا همان Apple Campus 2از سوی استیو جابز تسلیم شورای شهر شده بود که پس از تصویب به صورت رسمی در وب سایت شهرداری Cupertino قرار گرفته است و قرار است استیو جابز طی مراسمی نمادین کلنگ احداث! این مجتمع را بر زمین بکوبد.

تصاویر این مجتمع را ببینید و نبوغ اپل را تحسین کنید:

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. pooria می‌گوید

    به جای واژه عربی و نا زیبای احداث از ساخت استفاده کنید