آیفون 5 نیامده ، چینی‌اش آمد!

دولت‌های غربی بارها چین را به دلیل نقض گسترده حق مالکیت معنوی کالاها مورد انتقاد قرار داده‌اند.

1

به گزارش فارنت وبه نقل از پایگاه خبری “دیلی تلگراف” ، این گوشی که HiPhone 5 نام گذاری شده است ، تنها به قیمتی حدود 19 پوند در یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین چین در حال عرضه است و جالب اینجاست که iPhone 4 در حال حاضر به قیمتی حدود 510 پوند به صورت آنلاین عرضه می شود .

طراحی این مدل از روی تصویرهای مدل متولد نشده iPhone 5 تقلید شده است . HiPhone 5 نسبت به iPhone 4 نازکتر بوده و دارای لبه‌های تیزتر است . با تمام این اوصاف ، این گوشی به طرز ناخوشایندی سبک است و بیشتر به یک اسباب بازی پلاستیکی می ماند.

hiphone clone for sale

دولت‌های غربی بارها چین را به دلیل نقض گسترده حق مالکیت معنوی کالاها مورد انتقاد قرار داده‌اند  اما همچنان کالاهای تقلیدی و تقلبی چینی به سهولت در بازار یافت می‌شوند .

ماه گذشته یک بلاگر آمریکایی خبری را منتشر کرد که در رسانه‌ها بازتاب بسیاری داشت. این بلاگر تصاویری از کپی استادانه فروشگاه اپل در کانمینگ چین منتشر کرد  که به صورت غیر مجاز اقدام به عرضه “جنیون” آیفون ، مک بوک و دیگر محصولات اپل می‌کرد(در اینجا بخوانید).

فکر می‌کنم یکی از بزرگترین بازارهای فروش HiPhone 5 ایران باشد . به هر حال باید دید که این کپی چینی بر روی فروش جهانی iPhone 5  تاثیر می‌گذارد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. reza می‌گوید

    یکی از بزرگترین نه…!
    تنها بازار جنس بنجل چینی ایرانه چون از نوع ایرانیش با کیفیت تره.