بلک‌بری حق نداری به پلیس کمک کنی!

هکرها ادعا می‌کنند که به اطلاعات کارکنان “RIM” دست یافته‌اند که شامل اطلاعاتی از قبیل نام ، آدرس و شماره تلفن است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از “فاکس نیوز” هکرهای انگلیسی بعد از ظهر سه شنبه ، یکی از سایت‌های اینترنتی بلک بری را هک کردند زیرا شرکت ریم سازنده بلک بری برای کمک به پلیس لندن اعلام آمادگی کرده بود.

پلیس لندن اعتقاد دارد که سیستم پیام رسانی فوری گوشی های هوشمند بلک بری ، نقش مهمی در افزایش و انتظام معترضین خیابانی دارد . چندی پیش پاتریک اسپنس ، مدیر عامل “RIM” گفته بود که شرکت به این نتیجه رسیده است که برای کمک به پلیس لندن برای دفع معترضین باید اقداماتی رو برای کنترل سیستم پیام رسانی سریع بلک بری انجام دهد . اقدام هکرها نیز نوعی انتقام از “RIM” بود.

BBBlogHack

“نه بلک بری ، تو به پلیس کمک نمی کنی” یکی از نوشته‌هایی بود که توسط گروه هک ” تیم پویزون “که هکرهای این سایت بودندبعد از هک شدن بر روی سایت قرار گرفته است .

عمر هک سایت بلک بری کوتاه بود و مسئولین سایت توانستند سریعاً سایت رو به وضعیت اولیه‌اش برگردانند. اما همچنان پیام های این هکرها در آرشیو این سایت قرار دارد . پیام های تهدید آمیزی که بلک بری را به انتقام‌های سنگین‌تر تهدید می‌کند .

هکرها ادعا می‌کنند که به اطلاعات کارکنان “RIM” دست یافته‌اند که شامل اطلاعاتی از قبیل نام ، آدرس و شماره تلفن است.

یکی از یادداشتهایی که هکرها بر روی سایت هک شده گذاشته‌اند دارای این مضمون است : ” تو به پلیس کمک نمی‌کنی چون اگه این کار رو بکنی تمام اطلاعات کارکنانت رو بین معترضین پخش می کنیم … تو واقعاً دوست داری یه دسته جوون عاصی بریزن جلوی در خونه‌ات؟”

سخنگوی بلک بری هنوز عکس العملی در مورد این اقدام نشان نداده است . در واقع خود را از دسترس خبرنگاران خارج کرده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.