آیا سونی عطای تولید تلویزیون را به لقایش می‌بخشد!

شرکت سونی در حدود 8 سال متوالی است که در صنعت تلویزیون سازی دچار ضرر و زیان می‌شود

0

به گزارش فارنت و به نقل از خبرگزاری رویترز ،کازوئه هیراهی معاون اجرایی شرکت سونی اعلام کرد که این شرکت در حال بررسی متوقف کردن تولید تلویزیون از سوی این شرکت است.

این شرکت اعلام کرد که در حال بررسی فروش هر یک از کارخانه‌های خود در ژاپن ،برزیل ،چین و مالزی است  همانطور که پیش از این کارخانه‌های خود در اسپانیا ،مکزیک و اسلواکی را تعطیل کرده بود.

sony tv

البته این شرکت یک راهکار دیگر را نیز مدنظر دارد و آن این است که با غول کره‌ای سامسونگ در تولید پنل تلویزیزون همکاری و مشارکت کند.

این شرکت در حدود 8 سال متوالی است که در صنعت تلویزیون سازی دچار ضرر و زیان می‌شود  و مشارکت با سامسونگ حداقل می‌تواند ضمن کم کردن یکی از رقبا ،با توان مضاعف‌تری به جنگ سایر رقبا در این صنعت برود و در ضمن هزینه‌های تولید خود را کاهش دهد.

البته سونی خود اذعان دارد که صنعت تلویزیون سازی یکی از تولیدات اصلی این شرکت است و نمی‌توان به راحتی این تولید پایه را حذف کرد.

چندی پیش شرکت پاناسونیک یکی از رقیبان این شرکت نیز از فروش ضعیف تلویزیون‌های این شرکت در آمریکا و اروپا خبرداده بود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.