ستاد کودکان گمشده با مشارکت FBI و آیفون

FBI تاکید می‌کند که این تصاویر و هر گونه اطلاعاتی که کاربران وارد کنند در هیچ سروری ذخیره نمی‌شود.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Mashable ، اداره تحقیقات فدرال آمریکا  یا همان FBI یک برنامه با نام Child ID برای پلتفرم آیفون ارائه کرده است که والدین می‌توانند اطلاعات حیاتی فرزندان خود مانند تصاویر ،شناسه‌های فیزیکی مانند قد و وزن را به صورت الکترونیکی در برنامه ذخیره کنند.

این اطلاعات زمانی به کار می‌آید تا اگر از بد روزگار کودک آنان گم شد به صورت فوری و الکترونیکی به افسران پلیس امنیتی و یا پلیس‌های مجاور آنان اطلاع دهند زیرا بر اساس آخرین آمار در هر 40 ثانیه یک کودک در آمریکا گم می‌شود و پروسه زمان در این اقدامات بسیار حیاتی است.

CHILD ID

البته FBI تاکید می‌کند که این تصاویر و هر گونه اطلاعاتی که کاربران وارد میکنند در هیچ سروری ذخیره نمی‌شود تا زمانی که خود والدین تصمیم بگیرند تا این اطلاعات را به مقامات مسول ارسال کنند.

یک تب نیز در برنامه وجود دارد که والدین می‌توانند یک ایمیل به صورت فوری به FBI ارسال کنند و در ضمن این برنامه دارای یک سری راهنمایی ها برای محافظت بهتر از کودکان و اقدامات حیاتی در چند ساعت اول گم شدن کودک است.

بدیهی است که این برنامه رایگان است و اداره تحقیقات فدرال آمریکا قول عرضه آن را برای اندروید تا چندی دیگر داده است.

لینک آیتونز

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.