هیولت پاکارد بازهم قیمت TouchPad را کاهش داد!

در حالی که هنوز یک ماه از عرضه تاچ پد اچ پی در بازار نگذشته است مدیران اچ پی در یک اقدام عجیب تصمیم به عرضه تاچ پد خود با صد دلار تخفیف گرفته‌اند.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی واشنگتن پست ، در حالی که هنوز یک ماه از عرضه تاچ پد اچ پی در بازار نگذشته است مدیران اچ پی در یک اقدام عجیب تصمیم به عرضه تاچ پد خود با صد دلار تخفیف گرفته‌اند.

البته این حراجی فقط برای آخر هفته فعلی است واین تصمیم باعث پایین آمدن قیمت تبلت 16 گیگی اچ پی تا 399 دلار و همچنین 32 گیگی تا499 دلار می شود . جالب اینجاست که اوایل همین هفته هیولت پکارد اعلام کرد که تبلت خود را تا 10 سپتامبر با تخفیف 50 دلاری عرضه می کند .

hp_touchpad

گفتنی است که این تقلیل قیمت آخر باعث ارزان تر شدن تبلت اچ پی  حتی نسبت به آی پد 2 شده است .

از زمان عرضه این تاچ پد ، تحلیل های مختلفی بر آن شده است  از جمله تمجید از نرم افزار “Palm-based WebOS” و گله از سنگینی وزن و شکل منحنی وارش . از دیگر نقدهای وارده به تاچ پد اچ پی ، نداشتن ورودی SD کارت است که کار با آن را سخت می کند .

تاچ پد اچ پی روش‌های ساده‌ای برای انجام چند کار همزمان دارد که به ارزش آن می‌افزاید .

به هر حال این حراج آخر هفته ، بسیاری از مشتری‌های خاموش را به سمت خود می‌کشد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.