عرضه PS VITA به تاخیر افتاد!

کازوئو هیراهی معاون اجرایی شرکت سونی در یک کنفرانس مطبوعاتی از تاخیر در عرضه پلی استیشن ویتا خبر داد.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی تلگراف،کازوئو هیراهی  معاون اجرایی شرکت سونی در یک کنفرانس مطبوعاتی از تاخیر در عرضه پلی استیشن ویتا خبر داد.

کازوئو هیراهی در در روز پنجشنبه در این مورد گفت:”طبق برنامه ریزی انجام شده پلی استیشن نسل جدید در بازارژاپن در انتهای سال جاری عرضه خواهد شد و البته پس از آن در شمال آمریکا و بازارهای اروپایی در اوایل سال جدید میلادی در دسترس خواهد بود”.

playstation-vita_1918138c

پلی استیش ویتا در کنفرانس E3 در لاس وگاس در ماه ژوئن  امسال رونمایی شد و به طور کلی دارای بازخورد مثبتی در طول برگزاری نمایشگاه بود.

گفتنی است که ویتا دارای صفحه نمایش لمسی 5 اینچی OLED به همراه پد لمسی در عقب به همراه دوربین و اتصال 3G اختیاری به همراه انبوهی از بهبودهای سخت افزاری عرضه خواهد شد.

این یک موفقیت مهم برای شرکت سونی که از یک سال آشفته که شامل زمین لرزه ،سونامی و حملات هکرها بر روی شبکهPSN رنج می‌برد است.

گفتنی است که شرکت نینتندو رقیب سونی قیمت کنسول پرتابل 3DS خود را به علت عدم استقبال کاربران تا 40 درصد کاهش داده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Milad می‌گوید

    تاخیر نخورده!
    Sony to announce Vita release date at Tokyo Game Show
    تاریخ انتشارش رو توی TGS 11 اعلام میکنند.