تروجان ترسناک اندرویدی مکالمات شما را ضبط می‌کند!

نکته جالب توجه اینکه این برنامه همانند تمامی برنامه‌های استاندارد در اندروید مارکت قرار گرفته و برای نصب شده احتیاج به مجوز شما دارد.

3

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی اسلش گیر،ما دیگر به شنیدن وجود بد افزار در نرم افزارهای اندروید عادت کرده‌ایم ولی گویا این یکی بسیار فرق می‌کند زیرا موسسه معتبر امنیتی CA Community  وجود یک نرم افزار مخرب برای این سیستم عامل کشف نموده که قارد است تماس های تلفنی را ضبط کند.

permissions

نکته جالب توجه اینکه این برنامه همانند تمامی برنامه‌های استاندارد در اندروید مارکت قرار گرفته و برای نصب شده احتیاج به مجوز شما همانند برنامه‌های تماس  تلفنی ،کنترل سخت افزار و نرم افزارهای سیستمی دارد.

این بد افزار اندرویدی به راحتی توانایی ضیط تمامی مکالمات  را در فرمت  کم حجم amr  دارد.

این نرم افزار مخرب پس  از نصب ،شروع به ضبط مخفیانه تمامی مکالمات در یک پوشه بر روی SD کار ت می‌نماید و در زمان مناسب این فایل را بر روی یک سرور راه دور آپلود می‌کند.

Scary Android trojan can record your phone calls

مدیر این شرکت امنیتی در این مورد می‌گوید:”همانطور که همگی می‌دانیم امسال سالی است که نرم افزارهای مخرب تلفن همراه غوغایی برپا کرده‌اند و ما به کاربران تلفن های همراه هوشمند توصیه می کنیم که اصول امنیتی را در گشت و گذار در وب و نصب برنامه ها رعایت کنند.

جزئیات کامل‌تر در اینجا

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. شجاعی می‌گوید

    اخه صحبت کردن با دوست دختر بدرد چیه هکر میخوره؟؟؟؟؟؟

  2. مسعود.N می‌گوید

    این چه به درد هکرا می خوره یا مخربها؟؟؟؟؟؟ بدون شک مسئله جاسوسی است و پشتش هم یک نهاد قوی.
    ساده نیست

  3. ali می‌گوید

    وای به حال ایرانی ها
    که همش فحش میدن پشت تلفن
    جالب میشه ضبط بشه