اولین تلفن همراه مبتنی بر سیستم عامل مانگو معرفی شد!

IPX5 دارای خاصیت ضد آب بوده و دارای تنها 10.6 میلیمتر ضخامت می‌باشد و

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Gsmarena ،فوجیتسو توشیبا اولین دستگاه تلفن همراه مبتنی بر ویندوز موبایل 7.5 موسوم به مانگو را رونمایی کرد.

این تلفن همراه که مدل IS12T  IPX5  نام دارد در کشور ژاپن رونمایی شده و به صورت پیش فرض بر روی خود این بروز رسانی مهم را دارد.

IPX5 دارای خاصیت ضد آب بوده و دارای تنها 10.6 میلیمتر ضخامت می‌باشد و در ضمن دارای صفحه نمایش 3.7 اینچی TFTو دوربین 13.2 مگاپیکسلی نیز است.

Fujitsu Toshiba announce world's first Mango phone

پردازنده به کار رفته در این تلفن همراه  Qualcomm Snapdragon MSM8655 همانند HTC Thunderbolt است و دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی به همراه وای-فای و بلوتوث نیز می‌باشد.

Fujitsu Toshiba announce world's first Mango phone2

قرار است این تلفن همراه در 3 رنگ سبز ،صورتی و مشکی از ماه سپتامبر در ژاپن و شبکه KDDI به فروش برسد  و هنوز هیچ گونه قیمت و چگونگی عرضه بین المللی آن مشخص نشده است هرچند چشم بادامی‌ها عادت دارند چیزهای خوب را برای خود نگاه دارند و به غریبه‌ها ندهند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. انوش می‌گوید

    چقدر طراحیش شبیه سونی اریکسونه !