پرندگان خشمگین یک میلیارد طرفدار می‌خواهند!

این غول فنلاندی سازنده بازی امیدوار است تا بتواند پرندگان خشمگین را به مانند ماریو و میکی موس به یک نماد همیشگی تبدیل کند

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی mcvuk ،توسعه دهندگان بازی پرندگان خشمگین هدف خود را به دست اوردن یک میلیارد طرفدار با نفوذ به بازار چین عنوان کرده‌اند.

Rovio این غول فنلاندی سازنده بازی امیدوار است تا بتواند پرندگان خشمگین را به مانند ماریو و میکی موس به یک نماد همیشگی تبدیل کند و برای همین قصد دارد فعلا عنوان جدیدی تولید نکند.

پیتر وسترباکا بنیانگذار  Rovioدر این مورد می‌گوید:”ما می خواهیم به نخستین نام تجاری در صنعت سرگرمی با یک میلیارد طرفدار تبدیل شویم و البته انجام این پروسه دو تا 3 سال به طول خواهد انجامید  و ما بر روی بازار چین حساب ویژه‌ای بازکرده ایم”.

angry-birds-for-pc

پرندگان خشمگین برای کنسول‌های ایکس باکس 360 و ps3 در امسال عرضه خواهد شد درحالی که چندی است برای نینتندو نیز عرضه شده و مدت‌های مدیدی است که برای اپل ،اندروید و همچنین psp ریلیز شده است و دارای رکورد 250 میلیون بار دانلود در پلتفرم موبایل نیز است.

در ضمن شرکت مذکور اقدام به تولید کالا از نماد پرندگان خود گرفته است و حتی در این راه کتاب آشپزی نیز منتشر کرده اند

وسترباکا معتقد است که با افزایش محصولات اینچنینی ،به حفظ نماد پرندگان خشمگین کمک فراوانی خواهد شد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.