رونمایی ال‌جی از دو مدل جدید تلفن همراه هوشمند سری اپتیموس

ال‌جی اپتیموس‌پرو (LG-C660) و ال‌جی اپتیموس‌نت (LG-P690) دو مدل جدید تلفن همراه ال‌جی هستند که ال‌جی هر دو را با سیستم عامل اندروید 2.3 یا همان جینجربرد (شیرینی زنجفیلی)‌ عرضه خواهد کرد.

4

به گزارش فارنت و به نقل از Mashable شرکت ال‌جی از دو مدل تلفن همراه هوشمند اندرویدی خود رونمایی کرد.

ال‌جی اپتیموس‌پرو (LG-C660)  و ال‌جی اپتیموس‌نت (LG-P690) دو مدل جدید تلفن همراه ال‌جی هستند که ال‌جی هر دو را با سیستم عامل اندروید 2.3 یا همان گینگربرد (شیرینی زنجفیلی)‌ عرضه خواهد کرد.

lg-optimus-net_optimus-pro

هر دو هوشمند جدیدال‌جی به دوربین 3 مگاپیکسلی و پردازنده 800 مگاهرتزی مجهز هستند که رابط کاربری آنان برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی به صورت بهینه طراحی شده است.

تلفن همراه اپتیموس‌پرو از صفحه کلید استاندارد QWERTY و صفحه نمایش 2.8 اینچی لمسی برخوردار است که دکمه‌های جداگانه‌ای برای استفاده مستقیم از پست الکترونیکی و تقویم نیز تعبیه شده است و به رنگ‌های سفید، سیاه و مدل تایتان عرضه خواهد شد.

تلفن همراه مدل اپتیموس‌نت ال جی نیز به صفحه نمایش 3.2 اینچی HVGA (320 x 480) و ویجت مخصوص شبکه‌های اجتماعی مجهز است که کاربران با استفاده از آنها قادر خواهند بود اکانت فیس‌بوک و توئیتر خود را به صورت مستقیم و تنها با یک کلیک به‌روز رسانی کنند و به‌روزرسانی‌های دوستان خود را نیز مشاهده کنند.

البته ال‌جی این تلفن همراه هوشمند را کاملا با توجه به بازار عرضه به صورت انواع گوناگونی به بازار عرضه خواهد کرد. در بازار آمریکا این تلفن همراه هوشمند با صفحه کلید استاندارد QWERTY و در بازار کشورهایی همچون برزیل، چین، دیگر کشورهای آسایی و همچنین شرق اروپا با قابلیت استفاده از دو سیم‌کارت به بازار عرضه خواهد شد.

استفاده از قابلیت کیف پول الکترونیکی موسوم به NFC  دیگر قابلیتی است که ال‌جی آن را برای بازار کشورهای اروپایی تدارک دیده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. علی می‌گوید

    سلام خسته نباشید . تو ایران این گوشی عرضه شده؟اگه عرضه شده لطفا حدود قیمت و اینگه از کجا میشه تهیه کرد رو بفرمایید.با تشکر.

    1. محسن صحافی می‌گوید

      مدل اپتیموس پرو الان (مرداد ماه 1391) تقریبا 310 تا 320 هزار تومان در بازار با گارانتی پیدا میشه. اپتیموس نت هم این روزها کمی کمتر پیدا میشه اما مدل دو سیم کارت اون تو بازار حدودا 300 هزار تومان قیمت داره.

  2. alireza می‌گوید

    با توجه به سخت افزار پایینی که داره، اگه بخواد قیمتش بالا باشه قطعا شکست می خوره

  3. ali می‌گوید

    بابا به خدا دیگه گندشو در آوردین جینجر برد بابا نه گبنگر برد. آخه مترجمتون اینقدر هم سواد نداره.