اولین کتاب‌خوان الکترونیکی گوگل هفته آینده عرضه می‌شود

iriver Story HD اولین دستگاهی خواهد بود که شما می‌توانید به صورت مستقیم و از طریق اتصال Wi-Fi به دانلود کتب بپردازید

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Mashable ،گوگل به صورت رسمی ورود خود به بازار کتاب خوان‌های الکترونیکی را هفته آینده با عرضه مدل iriver Story HD اعلام می‌کند.

iriver Story HD به صورت رسمی اولین کتاب خوانی خواهد بود که به پلتفرم مخصوص گوگل مجهز شده است.

این کتاب خوان با قیمت 139.99 سنت که تقریبا هم قیمت کیندل آمازون و نوک است در 17 ژولای عرضه خواهد شد و دارای کیبورد Qwerty  کامل و در دو رنگ مشکی و خاکستری همانند کیندل آمازون خواهد بود.

Story-HD-Big-Image-Mashable

شما با این گجت می‌توانید به گنجینه 3 میلیون کتاب رایگان و هزاران کتاب الکترونیکی پولی گوگل دسترسی داشته باشید.

iriver Story HD اولین دستگاهی خواهد بود که شما می‌توانید به صورت مستقیم و از طریق اتصال Wi-Fi به دانلود کتب بپردازید  که بدین ترتیب دیگر نیازی به رایانه برای دانلود نخواهید داشت.

البته گوگل علاقمندی خود را به بازار کتاب‌های الکترونیکی با تاسیس eBookstore در ماه سپتامبر گذشته اثبات کرده بود و حتی این شرکت برای گسترش کار خود با بیش از 250 کتاب فروشی مستقل نیز قرار داد امضاء کرده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. kamy می‌گوید

    با سلام امیدوارم خیلی درکار وزندگی مو فق باشید نیازبه کتاب خوان دارم درصورت اعلام حساب سر یع هزینه ان بحسا ب واریز میگردد