Vibes سرویس موسیقی فیس‌بوک!

در اوایل سال‌جاری میلادی بود که برخی گزارش‌ها نشان می‌داد که فیس‌بوک قصد دارد تا یک سرویس جدید موسیقی را راه‌اندازی کند.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی تلگراف،یک پژوهشگر و توسعه دهنده نرم افزار اعلام کرده است که به شواهدی دست یافته که نشان می‌دهد فیس بوک قصد راه اندازی سرویس موسیقی با نام Vibes دارد.

جف رز در وبلاگ خود نوشت :” پس از راه اندازی سرویس ویدیو چت فیس بوک ،من به بررسی کدهای این سرویس جدید فیس بوک پرداختم و پس از بررسی‌ها متوجه یک کد جدید با نام Peep برای گفتگوی ویدیویی و کد جدید Vibes شدم”.

facebook-music

او ادامه می‌دهد:”من در مورد کد جدید و ویژگی‌های آن شروع به اطراف جستجو کردم و متوجه شدم که فیس‌بوک هنوز هیچ گونه خبری در مورد این کد اعلام نکرده است.

برنامه Vibes یک سرویس موسیقی است که به فیس‌بوک اتصال مستقیم داشته و در حین چت کردن و دیالوگ اجازه دانلود و بارگذاری مستقیم تراک‌های پیشنهادی دوستانتان را می‌دهد”.

در اوایل سال‌جاری میلادی بود که برخی گزارش‌ها نشان می‌داد که فیس‌بوک قصد دارد تا یک سرویس جدید موسیقی را راه‌اندازی کند.

شایان ذکر است که ممکن است این نام نهایی سرویس فیس بوک نباشد و نام آن تغییر کند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.