عرضه اولین محصول پایونیر در بخش صوتی بازار رایانه!

بسیاری از ما برند پایونیر را با سیستم‌های پخش صوتی خودرو و در مجموع بازار صوت و تصویر می‌شناسیم اما گویا پایونیر اراده کرده تا به میزهای کامپیوتر شما هم هجوم بیاورد.

1

به گزارش فارنت وبه نقل از گیزمودو بسیاری از ما برند پایونیر را با سیستم‌های پخش صوتی خودرو و در مجموع بازار صوت و تصویر می‌شناسیم اما گویا پایونیر اراده کرده تا به میزهای کامپیوتر شما هم هجوم بیاورد.

شرکت پایونیر اخیرا اولین محصول خود در بخش صوتی بازار رایانه را با عرضه اسپیکرهای استریو 2 کانال و  2.1 کانال خود ارائه کرد.

pioneer S-MM751RU

این اسپیکر مجهز به کنترل سیم‌دار و دستی صدا و صدای بیس قابل ارتقاء است. هر کدام از دو بلندگوی این سیستم استریو 10 وات واقعی قدرت دارند و بخش ساب این سیستم نیز قدرت صدایی 20 واتی را عرضه می‌کند.

علاوه بر این به بخش ساب این سیستم استریو یک درگاه یو.اس.بی متصل است که بر روی آن یک درگاه کارت حافظه اس‌دی نیز به چشم می‌خورد.

اگرچه تمامی این مشخصاتی که تاکنون گفتیم احتمالا شما را شگفت‌زده نکرده است اما مطمئنا قیمت 50 دلاری اسپیکر 2 کانال و 130 دلاری برای 2.1 کانال، شما را شگفت‌زده خواهد کرد تا شما هم شاید مثل ما به این نتیجه برسید که این محصول هم مانند بسیاری دیگر از محصول‌های موجود و عرضه شده به بازار قصد دارد نان نام برند خود را بخورد!

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. علی می‌گوید

    قبلا هم اسپیکر های کوچک پایونیر عرضه شده بود. در ایران هم با گارانتی سریر فروخته می شد.
    به نظر نمی رسد جدید باشد.