200 میلیون توئیت در روز زمزمه می‌شوند!

برای اینکه چشم اندازی از این مقدار داشته باشیم کاربران توئیتر در جهان روزانه در حدود 10 میلیون صفحه کتاب می‌نویسند.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی افتردان ،توئیتر اعلام کرد که کاربران این شبکه اجتماعی در روز در حدود 200 میلیون توئیت رد و بدل میکنند.

در سال 2008 این مقدار در حدود 500 هزار تویئت ، در سال 2009 در حدود 2 میلیون تویئت و در سال 2010 این مقدار در حدود 65 میلیون تویئت بوده است.

200million-comparison-final

این غول میکرو بلاگینگ در این مورد می‌گوید:

“برای اینکه چشم اندازی از این مقدار داشته باشیم ،کاربران توئیتر در جهان روزانه در حدود 10 میلیون صفحه کتاب می‌نویسند یا به عبارتی در حدود 8163 کپی از کتاب لئوتولستوی یعنی جنگ و صلح نگاشته می شود،خواندن تمامی این متون نزدیک به 31 سال طول می‌کشد  و اگر بخواهیم ارتفاعی برای این نوشته‌ها در نظر بگیریم به ارتفاعی در حدود 1470 فوت خواهیم رسید چیزی نزدیک ارتفاع برج 101 تایوان که دومین برج بلند در جهان است” .

در ضمن تویئتر برترین موضوعات بحث شده در این شبه شبکه اجتماعی را منتشر کرده است که در صدر لیست ویروس AH1N1  و رئیس جمهور اسبق مصر حسنی مبارک به چشم می‌خورد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مجید می‌گوید

    یه لطفی کنید دیگه در مورد صفحاتی که شامل ممیزی و فی ل ت ر میشه چیزی ننویسین چون چیزی جز آه و حسرت برای ما چیز دیگه ای در بر نداره :-(