نوکیا فروشگاه‌های آنلاین خود در آمریکا و انگلیس را تعطیل کرد!

نوکیا با بستن فروشگاه‌های آنلاین خود در آمریکا و انگلیس این دو بازار عمده خود را از دست خواهد داد.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی unwiredview ،در حالی که اپل مشغول به افتتاح فروشگاه‌های جدید خود است نوکیا نیز به سرعت در حال جمع آوری فروشگاه‌های خود است.

از این دو عملکرد می‌توان به این نتیجه رسید که شرکت اولی در حال گسترش ارتباط خود با مصرف کنندگان و مشتریان است در حالی که دومی نیز در حال کمتر کردن  امکان بازخورد بین خود و مشتریان است.

nokia-online-store-shut-down

بعد از اینکه نوکیا فروشگاه‌های خود را در بسیاری از کشورها تعطیل کرده است و به تازگی نیز تصمیم گرفته است تا از ژاپن خارج شود با بستن فروشگاه‌های آنلاین خود در آمریکا و انگلیس این دو بازار عمده خود را نیز از دست خواهد داد.

صفحه آمریکای این شرکت شما را به وب سایت آمازون راهنمایی می‌کند و البته مشتریان دوست دارند به صورت مستقیم از نوکیا خریداری کنند تا اینکه مجبور باشند هزینه‌های وب سایت آمازون را نیز پرداخت کنند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مجید می‌گوید

    کم کم دیگه باید درب کارخانه شو تخته کنه / به احتمال زیاد مایکروسافت این شرکت رو میخره /