پاپ بنکدیت شانزدهم اولین توئیت خود را با iPad ارسال کرد!

پیش از این واتیکان با راه اندازی صفحه ای در فیس بوک و همچنین بک کانال اختصاصی در یوتیوب علاقمندی خود را به مطرح شدن در دنیای شبکه های اجتماعی نشان داده بود.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی یاهو نیوز ،پاپ بندیت شانزدهم نیز اولین توئیت خود را به صورت رسمی از اکانت توئیتر واتیکان ارسال کرد.

او در یک پیامی با محتوای موعظه گرانه در توئیتر چنین نوشته شده است:”ستایش شود خداوند و عیسی مسیح که باعث برکت به زندگی ما می‌شوند”.

پاپ بندیت شانزدهم در این پیام ،از راه‌اندازی پایگاه رسمی خبری واتیکان با نام www.news.va خبر داده است.

پیش  از این واتیکان با راه اندازی صفحه ای در فیس بوک و همچنین بک کانال اختصاصی در یوتیوب علاقمندی خود را به مطرح شدن در دنیای شبکه های اجتماعی نشان داده بود.

Pope-Tweet

این سایت برای زبان های ایتالیایی و انگلیسی راه اندازی شده که به صورت تدریجی به زبان‌های آن افزوده خواهد شد و  واتیکان در اندیشه این است که با انتشار اخبار رسمی و درست به آشفته بازار اخبار وب درباره واتیکان سر و سامانی دهد.

در ضمن یکی از امکانات این سایت دسترسی مستقیم و تعامل پاپ بندیت شانزدهم با مردم خواهد بود.

یکی از نکات جالب ابن اقدام ،ساده بودن محیط کاربری   IOS است که یک پیرمرد 83 ساله می‌تواند به راحتی با آن کارکند.

pope-benedict

پی نوشت:حالا نمی‌دانیم خود پاپ دارای iPad  است یا اینکه استیو به او کادو داده و یا اینکه جزو اموال واتیکان است و برای چند ساعتی در اختیار این روحانی آلمانی قرار گرفته است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. رازخوانده می‌گوید

    واقعا باید احسنت گفت به این درایت و هوششون!!!
    این اقدام توسط مراجع ایران هیچوقت قابل انجام شدن نیست! چون توئیتر و فیس بوک در ایران فیلتر هست و اگه مراجع بخوان در زندگی دوم حاضر شن باید از وی پی ان استفاده کنند و چون عبور از فیلتر جرم محسوب میشه! این کار هیچوقت انجام نمیشه!!!