گوگل روزانه 500 هزار موبایل اندرویدی را فعال می‌کند!

در اکتبر 2010 ،استیو جابز در باره تفاوت‌های اندروید و IOS صحبت کرد و با افتخار اعلام کرد در هر روز در حدود 275 هزار دستگاه IOS فعال می شوند

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک اسپوت ،طبق آخرین آمار اعلام شده شرکت گوگل هر روز در حدود 500 هزار تلفن همراه اندرویدی را فعال می‌کند.

اندی رابین یکی از بنیانگذاران گوگل و یکی از معاونین ارشد گوگل آمار جدیدی را در مورد این روبوت سبز دوست داشتنی در توئیتر منتشر کرده است:

“در حال حاضر در حدود 500 هزار اندروید در روز فعال می‌شوند که به طور متوسط دارای رشد 4.4 درصدی در هر هفته است”.

Android-500K-activations

رابین در ادامه میگوید:”در حدود 3.5 میلیون دستگاه در هفته فعال می‌شوند  و بالای 105 میلیون دستگاه اندرویدی در ماه فعال می‌شوند و این در حالی است که در ماه دسامبر 2010 در حدود 400 هزار دستگاه به صورت روزانه فعال شده و  در اگوست 2010 نیز به صورت متوسط در حدود 200 هزار دستگاه در ماه فعال شده‌اند و شما همانطور که میبینید این آمار به صورت مرتب در حال افزایش است”.

بر طبق این آمار رشد ، در ماه آینده میلادی این آمار در حدود 600 هزار دستگاه به صورت روزانه خواهد رسید  و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال جاری میلادی این آمار به حدود یک میلیون دستگاه در روز برسد.

apple-vs-android

در اکتبر 2010 ،استیو جابز در باره تفاوت‌های اندروید و IOS صحبت کرد و با افتخار اعلام کرد که در هر روز در حدود 275 هزار دستگاه IOS فعال می شوند در حالی که این  آمار برای اندروید در حدود 200 هزار عدد است و حالا گوگل با این آمار شگفت انگیز می‌تواند ادعا کند که  IOS  و آیفون را به راحتی پشت سرگذاشته است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ar30 می‌گوید

    ایول