اپل جیلبریک IOS 5 را مشکل‌تر کرد!

با این بروز رسانی جدید ،در صورتی که کاربران به فریمویر جدید ارتقاء پیدا کنند دانگرید به نسخه های قدیمی، غیر ممکن خواهد بود.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی PcMag ،اپل با یک بروز رسانی جدید کار هکرها را برای جیلبریک سیستم عامل آیفون 5 بسیار مشکل‌تر کرده است.

با این بروز رسانی جدید ،در صورتی که کاربران به فریمویر جدید ارتقاء پیدا کنند دانگرید به نسخه های قدیمی، غیر ممکن خواهد بود.

بسیاری از اعضای iPhone Dev Team که یک گروه هکری شناخته شده آیفون است این تغییر در سیستم عامل آیفون 5 را تصدیق کرده اند .

به صورت معمول شما برای بازگرداندن آیفون به نسخه های قبلی شما باید SHSH آیفون خود را که مانند یک امضای دیجیتالی برای تائید هویت نرم افزار است را در یک زمان خاص ذخیره می‌کردید تا با استفاده از نرم افزارهای جانبی قادر به دانگرید سیستم عامل خود باشید.

wwdc_keynote31

این تیم اعلام کرده است که در IOS 5 دیگر این امکان در سیستم عامل وجود نخواهد داشت و در نتیجه دانگرید کردن سیستم عامل نیز امکان پذیر نخواهد بود.

البته توجه داشته باشید که این امکان فقط در پنجمین نسخه سیستم عامل آیفون و بعد از آن امکان پذیر خواهد بود  و شما هنوز قادر به بازگشت از نسخه 5.0 به نسخه های پیشین خواهید بود ولی دیگر از نسخه 5.0 به بعد هیچ راه بازگشتی وجود نخواهد داشت.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. pouya می‌گوید

    salam man ipad ios 5 daram shoma neveshtid age 5.0 balatar nabashe version dastgah rahi baraye bazgasht be versin haye ghabli hast on rah chi hastesh