فیس‌بوک رکورد 750 میلیون کاربر را پشت سر گذاشت!

مدیران فیس بوک در حال مرور روش‌های جدید درآمدزایی برای این غول شبکه‌های اجتماعی هستند

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی افتردان، همین سال پیش میلادی بود که اعلام شد تعداد کاربران شبکه اجتماعی فیس‌بوک در حدود 500 میلیون نفر است اما انگار این رشد فزاینده را پایانی نیست.

در ماه جولای سال گذشته اعلام شد که این غول شبکه‌های اجتماعی 500 میلیون کاربر دارد اما بر اساس جدیدترین  آمار تعداد کاربران این شبکه اجتماعی به حدود 750 میلیون کاربر رسیده است.

Facebook_Top_Gainers_June_2011

نکته جالب اینکه فیس‌بوک هیچ واکنشی به این خبر اعلام نکرده و به نظر می‌رسد منتظر است تا زمانی که تعداد کاربران این شبکه از یک میلیارد گذر کند بتواند سورپرایز بزرگی را تقدیم علاقمندان خود کند.

با وجود رشد بسیار خوب کاربران فیس بوک در سراسر جهان به نظر می‌رسد که این رشد در آمریکا به حد اشباع رسیده است زیرا تعداد کاربران فعال شده در این شبکه در طی ماه گذشته میلادی 6 میلیون نفر بوده که دارای رشد بسیار کندتری نسبت به ماه‌های گذشته بوده است.

مدیران فیس‌بوک در حال مرور روش‌های جدید درآمدزایی برای این غول شبکه‌های اجتماعی هستند.

گفتنی است که طبق آخرین ارزش گذاری‌ها، ارزش فیس‌بوک در حدود 100 میلیارد دلار است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. m می‌گوید

    من 11 تا نام کاربری دارم همشونم فعالن 10 تاشو کم کنید :d