در اندروید نیز آب‌نبات را به هیولای سبز برسانید!

این بازی نخستین بازی پلاتفرم آیفون بود که موفق شده است جایزه معتبر Bafta را از آن خود کند

4

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی اینتوموبایل ،ZeptoLab سرانجام نسخه یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آیفون را برای بستر اندروید نیز ارائه کرد.

Cut the Rope نخستین بازی پلاتفرم آیفون بود که موفق شده است جایزه معتبر Bafta را از آن خود کند دارای یک نسخه شبیه سازی شده غیر رسمی با عنوان Rope Cut با نقش آفرینی یک مار در بازا اندروید مارکت بود ولی حالا به صورت اختصاصی از وب سایتGetJar قابل دانلود و بارگذاری است.

cut-the-rope-android

فروشگاه  GetJar بزرگ‌ترین فروشگاه نرم افزاری مستقل در دنیا است که عناوین مخصوص اندروید را به صورت معمول تا یک هفته زودتر از قرار گرفتن در فروشگاه اندروید مارکت بر روی وب سایت خود قرار می‌دهد.

برای کسانی که با این بازی آشنایی ندارند قابل ذکر است که این بازی یک بازی مبتنی بر فیزیک است که شما باید با بریدن طناب ها ،شکلات  آب نباتی را به یک هیولای سبز دوست داشتنی برسانید تا او دچار افت قند خون نشود!.

om_nom_bafta

نسخه مخصوص اندروید این بازی دارای 175 مرحله با سطح دشواری های مختلف و با کفیت تصویری بالایی است.

شما می‌توانید این بازی رایگان را به صورت مستقیم از اینجا دانلود و بارگذاری کنید. البته پیشنهاد ما دریافت این بازی به ساده‌ترین راه ممکن از اینجاست.

پ.ن: این بازی نهایتا بر روی اندروید مارکت نیز قرار گرفت.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. آرمان می‌گوید

    بعد از این همه مدت که جواب دادی ممنون! نمی خوای کمی نسبت به نوشتهات مسوول باشی؟!!!!؟

    فارنت: دوست عزیز پاسخ شما در مطلب موجود بود و نیازی به پاسخ گفتن نداشت وگرنه بسیاری از کاربران مشکلات خودشون رو در قسمت نظرات مطرح می کنند و ما و یا سایر گکاربران هم پاسخ می دیم در مطلب ذکر شده بود که

    عناوین مخصوص اندروید را به صورت معمول تا یک هفته زودتر از قرار گرفتن در فروشگاه اندروید مارکت بر روی وب سایت خود قرار می‌دهد.

    این یعنی اینکه باید کمی صبر کنید تا در اندروید مارکت قرار بگیره (که نهایتا قرار گرفته است) و یا می تونید از همین لینک استفاده کنید.
    ممنون و موفق باشید.

  2. آرمان می‌گوید
  3. آرمان می‌گوید

    پس چرا من سرچ میکنم به این میرسم؟
    Flying Penguin best free game
    از روی خود گوشی htc inspire 4G,
    android 2.2
    chera nemitoonam in bazi ro download konam?!?! yani baraye modele goshiye ma nayoomade!!!! kheli gheyre manteghiye! bayad ba os jooor beshe! na modele gooshi ke! doroste!?

  4. p..i..d می‌گوید

    با سلام
    اگه میشه یکی لینک مستقیمشو بزاره چون قیلت..ه و …
    با تشکر