PopCap دوست داشتنی فروخته شد!

شرکتهایی مانند الکترونیک آرتز کانادایی ،گوگل و یک شرکت آسیایی اصلی ترین خریداران این شرکت بوده اند.

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Geek ،شرکت تولید کننده بازی‌های رایانه‌ای دسکتاپی مانند Plants vs. Zombies به مبلغ یک میلیارد دلار به فروش رسیده است.

هنوز خریدار این شرکت اعلام نشده است ولی گمانه زنی ها حاکی از آن است که شرکتهایی مانند الکترونیک آرتز کانادایی ،گوگل و یک شرکت آسیایی اصلی ترین خریداران این شرکت بوده اند.

PopCap1 denies it's being sold for $1 billion

PopCap دارای 4.3 میلیون گیمر فعال روزانه است و دارای درآمد 100 میلیون دلاری در سال گذشته میلادی بوده است که آنرا به یکی از موفقترین شرکت‌های سازنده بازی مستقل بدل کرده است.

به هر حال بیشترین احتمال بر روی شرکت الکترونیک آرتز است که چندی است با خرید شرکتهای موفق بازیسازی مستقل مانند  PlayFish در اندیشه تبدیل به غول دنیای سرگرمی‌های ویدیویی است.

PopCap denies it's being sold for $1 billion

از مهمترین عناوین شرکت PopCap می‌توان به  ZumaChuzzlePeggleBookwormاشاره کرد.

بروز رسانی:طبق آخرین اخبار منتشر شده شرکت الکترونیک آرتز خریدار ناشناس این شرکت دوست داشتنی است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. علی می‌گوید

    دوست عزیز تا جایی که من می دانم الکترونیک آرتز کانادایی نیست. شاید هم من اشتباه می کنم.

  2. کوروش می‌گوید

    من واقعا این شرکت و بازیهاش رو دوست داشتم، از 10 سال پیش که با اولین بازی این شرکت آشنا شدم تا الان تقریبا همه بازیهاش رو داشتم و با اونها سرگرم شدم، اکثر بازیهاش کاملا اعتیادآور بودن… یادش بخیر.