بلومبرگ: آیفون 5 دارای پردازنده A5 و دوربین 8 مگاپیکسلی خواهد بود!

حالا دیگر می توانیم مطمئن باشیم که سایز استاندارد صفحه نمایش آیفون در آیفون 5 هم باقی خواهد ماند و از صفحه نمایش 4 اینچی خبری نخواهد بود.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی اپل اینسایدر ،دو منبع مطمئن خبری به بلومبرگ خبر داده‌اند که اپل در حال کار بر روی نسل بعدی آی-پد با تفکیک پذیری بالاتر و همچنین نسل بعدی آیفون با پردازنده A5 است.

این منابع خبری همچنین این نکته را اضافه کرده‌اند که آیفون 5 همزمان با عرضه سیستم عامل IOS 5 در پاییز و در ماه سپتامبر (شهریور-مهر) معرفی خواهد شد.

iPhone-5-August110621143221

البته پیشتر خبرهایی نیز منتشر شده بود که آیفون 5 دارای دوربین 8 مگاپیکسلی و پردازنده A5 که هم اکنون در iPad 2  یافت می‌شود خواهد بود.

در ضمن گزارش شده است که قرار است iPad  نسل سوم دارای تفکیک پذیری بالاتر نزدیک به رتینای آیفون 4 با تفکیک پذیری 640*960 و تراکم 326 پیکسل در هر اینچ باشد و حالا دیگر می توانیم مطمئن باشیم که سایز استاندارد صفحه نمایش آیفون در آیفون 5 هم باقی خواهد ماند و از صفحه نمایش 4 اینچی (کتلت ایرانی!) خبری نخواهد بود.

به هر حال دیگر انتشار اخباری مانند آیفون 5 و یا تاریخ معرفی آیفون 5و مشخصات آن دیگر برای کاربران جذابیتی نداشته و باید دید که این اخبار چه زمانی به حقیقت می‌پیوندند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. پویا می‌گوید

    کتلت رو خوب اومدی