HTC دیگر روبات دوست داشتنی را قفل نمی‌کند!

ما تصمیم گرفتیم که کاربر دوستی خود را نشان داده و دیگر برای تلفن های همراه اندرویدی خود قفل بوت لودر نگذاریم.

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی تک ،مدیرعامل شرکت HTC  امروز در پستی در صفحه این شرکت در  فیس‌بوک اعلام کرد که این شرکت از این پس ،تلفن های همراه اندرویدی خود را قفل نخواهد کرد.

شاید یکی از مشقت‌های خریداران سری جدید تلفن های همراه اندرویدی این غول تایوانی ،سخت گیری این شرکت در مورد قفل کردن بوت لودر دستگاه‌های خود بود که بدین ترتیب کاربران دیگر قادر به روت کردن تلفن همراه ، نصب کاستوم رام و در نتیجه برنامه‌های دلخواه خود نبودند.

20112_htc-bootloader

پیتر چو مدیرعامل این غول تایوانی در صفحه فیس بوک این شرکت در این مورد نوشت:”ما با بررسی بازخوردمشتریان خود که خواهان باز بودن بوت لودر و در نتیجه روت کردن تلفن همراه خود بودند تصمیم گرفتیم که کاربر دوستی خود را نشان داده و دیگر برای تلفن های همراه اندرویدی خود قفل بوت لودر نگذاریم و در این جا از صبر،شور و پشتیبانی هواداران HTC  تشکر می‌کنیم”.

بعد از درج این اظهار نظر فقط در مدت 10 ساعت ،در حدود 2 هزار ،نظرهای متفاوتی بر این مطلب نوشته شده و در حدود 6.500 نفر نیز دکمه لایک را در این صفحه فشرده‌اند.

big

گفتنی است که با قفل نبودن بوت لودر ،کاربران می‌توانند با روت کردن تلفن همراه خود ،آنرا به میل خود سفارشی سازی کرده و سیستم عامل دلخواه خود را براحتی بر روی تلفن همراه خود نصب کنند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. hmn می‌گوید

    ایول به اچ تی سی اتفاقا من امروز رام گوسشی مو هم عوض کردم

  2. ar30 می‌گوید

    من که دیزایرم رو روت کردم