سگا نیز به باشگاه «ما هک‌شده‌ایم!» پیوست!

بنا بر آخرین گزارش‌ها هکرها در حمله به این شبکه آنلاین بازی آدرس‌های ایمیل، رمزهای عبور و تاریخ تولد کاربران را به سرقت برده‌اند.

2

به گزارش فارنت شبکه بازی آنلاین سگا موسوم به سِگاپَس به عنوان آخرین قربانی هکرها پا جای پای دیگر شبکه‌های آنلاین بازی همچون سونی، نینتندو و حتی اخیرا بانک سیتی‌گروپ گذاشت.

بنا بر آخرین گزارش‌ها هکرها در حمله به این شبکه آنلاین بازی آدرس‌های ایمیل، رمزهای عبور و تاریخ تولد کاربران را به سرقت برده‌اند.

Sega-Pass-Hacked

اکنون با مراجعه به آدرس اینترنتی این شبکه آنلاین با پیغام عدم امکان دسترسی برای کاربران جدید و کاربران قدیمی برای تغییر پسورد مواجه می‌شوید.

گزارش ها حاکی از آن است که اطلاعات کارت اعتباری اعضا با وجود برخورداری این شبکه از فروم های بزرگ از گزند هکرها در این حمله مصون مانده اما رمزهای عبور به طور کامل به دست آنها افتاده است.

هنوز تاکنون هیچ گروه هکری مسئولیت این اقدام را بر عهده نگرفته است و با وجود حملات هکری اخیر گروه  LulzSec که حتی دامن پایگاه اینترنتی سازمان جاسوسی آمریکا CIA را گرفت (اینجا بخوانید) این گروه هر گونه دخالت در این حمله را رد کرده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. سعید اکبرزاده می‌گوید

    دلم می خواد این جور هکر ها رو با دست خالی تیکه تیکه کنم….

  2. حسین می‌گوید

    عنوان فوق العاده بود

    جنگ جهانی جدید شروع شد، جنگ سایبری جهانی