کتاب طنز درباره استیو جابز هم منتشر می‌شود!

نمی‌توان او را تحسین کرد یا از او نفرت داشت ،چشم انداز استیو و کارهای او انقلابی را در جهان ایجاد کرد

2

به گزارش فارنت و به نقل از خبرگزاری رویترز،به زودی یک کمیک بوک از استیو جابز شناخته شده ترین چهره شرکت اپل منتشر می‌شود.

انتشارات Bluewater Productions روز دوشنبه اعلام کرد که یک بیوگرافی 32 صفحه‌ای با عنوانSteve Jobs: Co-Founder of Apple  از استیو جابز به کتاب فروشی های طنز ،کتاب فروشی ها و فروشگاه‌های آنلاین در 24 اگوست عرضه خواهد شد که دارای شرح زندگی و کار او به صورت کمیک است.

Steve Jobs-Comic


ابن کتاب بوسیله  C.W. Cooke نوشته شده و نقاشی های کمیک آن نیز بوسیله کریس اسمیت طراحی شده است و البته داستان زندگی استیو جابز و ماجراهای پیش آمده بر اودر مسیر تولید آیفون ،آیپاد و آی-پد است.

نوسینده کتاب اعتقاد دارد که :”نمی‌توان او را تحسین کرد یا از او نفرت داشت ،چشم انداز استیو و کارهای او انقلابی را در جهان ایجاد کرد و البته بین جابز و بنیانگذار مایکروسافت بیل گیتس انتخاب کسی که بیشترین تاثیر را در  ارتباطات ما در 30 سال گذشته داشته باشد بسیار سخت است”.

کتاب کمیک استیو جابز بخشی از سری کمیک هایی است که پیش از این نیز برای مارک زوکربرگ بنیانگذار فیس بوک  منتشر شده و مبتنی بر چهره های معاصر و نشان دادن زاویه ای دیگر از شخصیت آنان به صورت طنز است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. se می‌گوید

    من که از بی سوادی شماها خسته شدم، ترجمه comic book کتاب طنز نیست…. فقط وقت تلف می کنین….

  2. پرویز می‌گوید

    خوب چرا برای گیتس از این کتابها ننوشتن؟