گیمرها از بازگشت Duke Nukem راضی نیستند!

در مقیاس کنسولی ،این بازی در بین گیمرهای XBOX 360 رضایت 50 درصدی ،در بین گیمرهای PS3 دارای رضایت 62 درصدی و در بین گیمرهای رایانه شخصی دارای رضایتی در حدود 76 درصد بوده است

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک اسپوت، هنوز مدت زمان زیادی از عرضه بازی Duke Nukem Forever نگذشته است که تمامی بررسی‌های نوشته شده بر این بازی منفی بوده و از ناشر بزگی  چون Gearbox Software   برای انتشار ضعیف این بازی انتقادات فراوانی شده است.

بر اساس امتیاز بندی 5 وب‌سایت بزرگ مرجع که عبارت بودند از  IGN با 5.5  از 10 ، Joystiq با امتیاز 2 از 5 ، The Guardian با امتیاز 2 از 5 ، Eurogamer 3 از 10 و PC Gamer با امتیاز 80 از 100 بوده است در مجموع از 5 مرجع بزرگ ،4 مرجع این بازی را دوست نداشتند.

dnf_gold

در مقیاس کنسولی ،این بازی در بین گیمرهای XBOX 360 رضایت 50 درصدی ،در بین گیمرهای PS3 دارای رضایت 62 درصدی و در بین گیمرهای رایانه شخصی دارای رضایتی در حدود 76 درصد بوده است که مهمترین دلیل آن نیز نوستالژیک بودن این بازی بعد از حدود 14 سال برای  کاربران رایانه‌های شخصی بوده است.

گیمرهایی که برای عرضه نسخه جدیدی این بازی بیش از یک دهه از عرضه اولین نسخه ان در سال 1997 توسط 3D Realms منتظر مانده بودند سرانجام با اعلام شرکت Gearbox در سال 2009 که عرضه  نسخه جدید این بازی با قابلیتهای مولتی پلیر را نوید داده بود با اشتیاق فراوان منتظر عرضه این بازی بودند.

dukenukemforeverxmas08

پنج ماه پیش اعلام شده بود که این بازی قرار است در تاریخ 3 ماه می عرضه شود که دوباره با تاخیر خوردن از سوی ناشر، این تاریخ به 14 ژوئن موکول گردید.

این در حالی است که Gearbox به تازگی اعلام کرده که نخستین بسته الحاقی یا همان DLC در تابستان برای این بازی عرضه خواهد شد.

نام این بسته الحاقی Bodacious است و هنوز هیچ گونه توضیحات دیگری از این بسته الحاقی منتشر نشده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.