عکس/ ژیلت کوچکترین تبلیغ دنیا را با نوشتن بر روی یک تار مو خلق کرد!

اندازه این تبلیغ 100 میکرون و یا یک دهم میلیمتر است و اکنون به دنبال تایید کتاب رکوردهای گینس است تا عنوان کوچکترین تبلیغ دنیا را از آن خود کند.

5

گویا شرکت ژیلت با کنار گذاشتن سیاست خود در تبلیغ در هرجا و مکان به خلق تبلیغات شگفت‌آور روی آورده است. این شرکت با بکارگیری چندین دکتر متخصص در علم الکترومیکروسکوپی کوچکترین تبلیغ جهان را با نوشتن یک شعار تبلیغاتی بر روی یک تار مو خلق کرده است.

gillette-hair-adsاین تار مو که در واقع یک تار موی ریش صورت یک مرد بالغ است که به صورت طبیعی و در جریان اصلاح از صورت کنده شده است اما سرنوشتی غیر از سایر موها پیدا کرده و به زیر میکروسکوپ این دکترها راه پیدا کرده است تا آنها با استفاده از یون‌ها شعار تبلیغاتی را بر روی این تار مو حک کرده و با میکروسکوپ از آن عکس بگیرند و کوچکترین تبلیغ دنیا را خلق کنند. (لینک فیلم یوتیوب)

اندازه کوچکترین تبلیغ دنیا 100 میکرون و یا یک دهم میلیمتر است و اکنون به دنبال تایید کتاب رکوردهای گینس است تا عنوان کوچکترین تبلیغ دنیا را از آن خود کند. اما شرکت ژیلت نقشه‌ای بیشتر از چاپ کردن عکس میکروسکوپی این تار مو و راه‌انداختن کمپین تبلیغاتی با آن دارد.

این شرکت تصمیم دارد این موهای تبلیغاتی را به همراه دستگاه‌های مورد نیاز در سرویس‌های بهداشتی فرودگاه‌های سراسر جهان نصب کرده تا رهگذران این تبلیغات را بر روی همان موها و به اندازه بزرگتر ببینند! باید جالب باشد! این‌طور نیست؟

پیش از این و پس از اقدام ناجوانمردانه تیری انری و خطای هند او در مسابقه فوتبال با تیم ملی ایرلند که باعث صعود فرانسه و شکست و حضور نیافتن ایرلند در دور نهایی مسابقات جام جهانی 2010 شد، شرکت ژیلت بالاجبار در تصاویر تبلیغاتی خود توپ را از دست آقای انری گرفته و دست او را در جیبش گذاشته بود. (اینجا ببینید)

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. hadidez می‌گوید

    آقا حسن جان هیچی کار خاصی نکردن. فقط یه یکم کمتر تو سرو کله هم می زنن و مثل بچه آدم با هم جمع می شن و کار می کنند. باور کنید فقط همینه

  2. حسن می‌گوید

    سلام
    مطالبتون بسیار جالب بود . استفاده کردیم

    راستی چی میشه که این شرکتا انقدر پیشرفت می کنن ؟

    باتشکر

  3. ف.الف می‌گوید

    با تشکر از اقا مسعود که از دیشب تا حالا داشتم فکر می کردم اسم موزه چی بود یادم نمی اومد.واقعا ممنون.من اگر خودم دوباره برم اصفهان حتما کلیسا ی وانک هم می رم.واقعا جای خوبیه اون جور که من یادم میاد.

  4. مسعود می‌گوید

    موزه ارامنه اصفهان.کلیسای وانک.حتما برید ببینید خیلی جالبه.

  5. ف.الف می‌گوید

    سلام توی ه موزه تو اصفهان تار مویی وجود داره که خیلی سال ها قبل(دقیقشو یادم نمی یاد متاسفانه ولی یه سال خیلی دوری بود) یه هم چین کاری با موی یه دختر 18 سال شده بوده.به علاوه این کار با دانه ی برنج هم انجام شده.
    متاسفانه چون خیلی سال پیش من از این موزه بازدید کرد اسم موزه و اطلاعات دقیق تر رو یادم نمی یاد.ولی من خودم زیر میکروسکوپ این تار مو رو دیدم.