خبر خوش: برای همیشه از درد ناشی از کندن چسب زخم رها شدیم!

حتی تصور کندن چسب زخم از روی اعضای بدن برای بسیاری از ما دردآور و وحشتناک است و پرستاران و پزشکان عموما از اصل غافلگیری برای این کار بهره می‌برند.

4

به گزارش فارنت و به نقل از گیزمودو حتی تصور کندن چسب زخم از روی اعضای بدن برای بسیاری از ما دردآور و وحشتناک است و پرستاران و پزشکان عموما از اصل غافلگیری برای این کار بهره می‌برند.

این دقیقا همان چیزی است که شرکت تری‌ام (3M) تولیدکننده معروف انواع بانداژهای پزشکی با فناوری جدید چسب‌های سیلیکونی خود وعده حذف آن را داده است و با تحقق آن دیگر به همراه چسب زخم پوست شما هم کنده نخواهد شد!

3m_kind_removal_silicone_tape

این شرکت اعلام کرده است که خواص منحصربفرد این چسب زخم سیلیکونی در واقع تفاوت برخورد آن با پوست در مقایسه با چسب زخم‌های اکریلیت بوده و از روش‌های سنتی بهره گرفته شده است و در آن در هنگام کندن چسب زخم کمترین مزاحمت برای پوست شکننده شما و موهای آن به وجود می‌آید.

شرکت تری‌ام 22 ژوئن ( اول تیرماه) را تاریخ عرضه این چسب‌زخم‌ها اعلام کرده است. ما هم امیدواریم این چسب زخم‌های جدید هر چه سریعتر راهی بازار شود تا خدای نکرده در مواقع لزوم به خاطر درد ناشی از کندن چسب زخم از چسباندن آن بر روی زخم خود صرف‌نظر نکنیم.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. آلاله می‌گوید

    سلام
    ممنون از اطلاع رسانی و مطالب خوبتون
    اون چسب زخمها که گفته بودن تیرماه میاد بازار اومده ؟
    و آیا شامل چسبهای طبی کمردرد و … هم میشه یا نه ؟

  2. امین آسوده می‌گوید

    آخ آخ. من همیشه وقتی می خواستم چسب رو بکنم همون قسمت اپلاسیون هم می شد! خیلی درد داره :(

    پ.ن: بهتر نیست نظراتی که مربوط به خبر نیست تایید نشند؟ آمار بازدید چه ارتباطی به چسب زخم سیلیکونی داره آخه؟! :|

  3. علی می‌گوید

    این تعداد بازدیدکل سایتتون فکر کنم مشکل داره و ارقام خیالی رو نشون میده، چون بازدید امروز رو 6 زده و کل رو 2927 تا!!! اونم برای 3 روز!

    فارنت: دوست عزیز بهتره به ساعت مراجعه خودتون توجه کنید. در ابتدای روز جدید و در دقایق اولیه بامداد مراجعه کردید. حالا باز هم آمار ما خیالی بود یا..
    ممنون از نظرتون به هر حال..

  4. پرویز می‌گوید

    سلام
    تقریباً چند ماهی هستش که خبرهای وبلاگ شما رو از طریق ایمیل دنبال میکنم به جرات می تونم بگم که خبرهاتون در سطح وب فارسی تک هستند
    از زحمات شما برای افزایش اطلاعات کاربران تشکر میکنم خسته نباشید

    فارنت: ممنون دوست عزیز
    خیلی خوشحالیم که تونستیم نظر کاربران رو جلب کنیم و دلگرمیم به پشتیبانی شما. متشکرم