پیشنهاد 19 میلیارد دلاری مایکروسافت برای خرید بخش موبایل نوکیا!

در پی اعلام پیش بینی فروش نوکیا در 3 ماه آینده میلادی ،سهام این شرکت به پایین ترین میزان خود از سال 1998 رسیده است

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک رادار ،یک شایعه در دنیای اینترنت ،وب سایت به وب سایت در حال چرخیدن است که حکایت از این دارد که مایکروسافت در اندیشه خرید بخش تلفن همراه شرکت نوکیا است.

الدار مورتازین که همیشه اخبار دست اولی از دنیای فن آوری نقل می‌کند در آخرین توئیت خود امروز اعلام کرده است  که مایکروسافت آماده خرید واحد موبایل شرکت نوکیا با مبلغ 19 میلیارد دلار است.

Nokia-Elop-Titanic-2

البته الدار دو هفته پیش نیز اعلام کرده بود که این غول نرم افزاری در آستانه خرید نوکیا است که ضمن رد شدن این خبر از سوی نوکیا ، با واکنش شدید سخنگوی نوکیا روبرو گشت:

“شایعات الدار مانند سخنان فی البداهه‌ای است که یکباره به مغز او خطور می‌کند و او سریع آنرا بر زبان می آورد”

توئیت الدار با طعنه به نوکیا و مایکروسافت:

“یک شرکت کوچک نرم افزاری تصمیم گرفته است که برای خرید یک قسمت از یک شرکت کوچک موبایل در حدود 19 میلیارد دلار پرداخت کند”.

وقتی از او سوال شد که آن دو شرکت کوچک چه شرکت‌هایی هستند او در پاسخ گفت:”فکر کنم کاملا مشخص است  MS  و نوکیا”.

در پی اعلام  پیش بینی فروش نوکیا در 3 ماه آینده میلادی ،سهام این شرکت به پایین ترین میزان خود از سال 1998 رسیده است و این شرکت با این وضعیت باید کم کم خود را آماده فروختن بخش موبایل خود به مشتری دست به نقدی به نام مایکروسافت بکند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مجید می‌گوید

    واقعا این عکس گویای شرح حال نوکیاست که همچون تایتانیک در حال غرق شدن میباشد … بدرود نوکیا /