نیمی فولکس‌واگن، نیمی تانک/ محصولی عجیب متعلق به زمان جنگ جهانی دوم!

این محصول ترکیبی ظاهرا در سال 1945 و در دوران جنگ جهانی دوم ساخته شده که اکنون در یک مزایده خودرو در کالیفرنیا به حراج گذاشته شده است.

6

به گزارش فارنت و به نقل از گیزمودو آیا تاکنون به فکر یک تانک با ظاهر فولکس واگن بوده‌اید؟ ما هم مثل شما هرگز به این موضوع فکر نکرده بودیم اما این موضوع تا زمانی صدق می‌کرد که ما این تصاویر را دیدیم.

Volkswagen-Bus-Studebaker-tank-3

این محصول ترکیبی ظاهرا در سال 1945 و در دوران جنگ جهانی دوم ساخته شده که اکنون در یک مزایده خودرو در کالیفرنیا به حراج گذاشته شده است اما توضیح و سابفه‌ای زیادی از این تانک خودرو در دست نمی‌باشد.

Volkswagen-Bus-Studebaker-tank-2

Volkswagen-Bus-Studebaker-tank-1

تنها اطلاعاتی که از این محصول ترکیبی در دست است این است که این محصول در سال 1945 در کارخانه استادی‌بیکر و به منظور شرکت در جنگ جهانی دوم با قدرت 70 اسب بخار و با حداکثر سرعت 56 کیلومتر بر ساعت ساخته شده است اما نکته جالب تقریبا سالم ماندن این خودرو پس از 65 سال است.

Volkswagen-Bus-Studebaker-tank-4

تنها استفاده ای که از این تانک‌خودرو به ذهن ما می‌رسد استفاده از آن به عنوان نفربر در شرایط سخت جاده‌ای است. نظر شما چیست؟

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. فرزين می‌گوید

    جناب merkas برای اطلاع بیشتر میتوانیدVolkswagen-Bus-Studebaker-tankرا جستجو کنید که درسایتhttp://jalopnik.comنیز تاریخ را1945ذکر نموده-درضمن اگربیشتر درباره آلمان نازی جستجو کنیدمثلا پایه موشکهای دوربرد چه کروز چه فضایی-کلاشینکف-هواپیمای جت و…رامیبینید البته آلمان در1945 ویران شده بود ولی نه درحد باخاک یکسان شدن مجله وزین جنگ افزار نیزازاین موارد چاپ میکند

  2. علی می‌گوید

    تویی که میگی دروغ و چاخان در ذات ما ایرانی هاست یا ایرانی نیستی یا اینکه خیلی بی شعوری

  3. مجید می‌گوید

    برای جاده های ما خیلی خوبه … که هر روز به هر بهانه ای یجاش رو میکنن … دائم باید لاسیتک ، کمک فنر و جلوبندی ماشین رو بیاری پایین این ماشین بهترینه …

  4. lord386 می‌گوید

    جالبه
    مرسی دوست عزیز

  5. merkas می‌گوید

    آخه چرا چرت میگین، اولا اتاق مال اواخر سال ۱۹۷۰، دو سال ۱۹۴۵ سال آخر جنگ دوم جهانی صنایع آلمان از بین رفته بود. دروغ و چاخان در ذات ما ایرانیها هست، آخه چه منفعتی از درج چاخان میبرید؟

  6. علی می‌گوید

    به زودی شاهد پراید بومی سازی شده با ظاهر تانک خواهیم بود