«جنگ‌های مدرن 3» این بار دبی را هدف گرفته است!

جنگ‌های مدرن 3 این بار در شهرهای لندن و دبی نیز رخ خواهد داد و قرار است در آن به نوعی یک جنگ جهانی سوم رخ دهد.

6

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی گیم‌اسپوت، بر اساس گزارش منتشر شده در وبلاگ کوتاکو، بازی جنگ‌های مدرن 3 (Modern Warfare 3) در روز سه‌شنبه 8 نوامبر برای کنسول‌های بازی پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی ارائه خواهد شد.

بر طبق گزارش این وبلاگ بازی، داستان این شماره تنها مدت کوتاهی پس از داستان نسخه 2 این بازی رخ خواهد داد و دارای اتفاق غافلگیرکننده حمله آمریکا به روسیه بوده و به نوعی یک جنگ جهانی سوم خواهد بود و در آن جنگ‌های شدیدی بین نیروهای متخاصم در شهرهای نیویورک، پاریس، لندن و دبی رخ خواهد داد.

CoD_Modern_Warfare_3

بخش تک‌تفره این بازی دارای کاراکترهای مختلفی همچون کماندوی بریتانیایی SAS، توپچی AC-130، راننده تانک و همچنین یک عضو سازمان امنیت فدرال روسیه خواهد بود.

در ضمن ظاهرا دو عضو جدید از نیروی بسیار مخفی آمریکا یعنی دلتا فورس با نام Frost و  Sandman در بازی حضور خواهند داشت که کوتاکو بر این باور است این دو نفر قهرمان‌های سری‌های بعدی این عنوان خواهند بود.

modern-warfare-3

بخش مولتی‌پلیر بازی هم شامل تنوع بسیار عالی نقشه‌ها خواهد بود که دارای دو سبک جنگاوری یعنی زنده ماندن و ماموریت‌های الحاقی است.

اکتیویژن در توئیتر خود بازی جنگ‌های مدرن 3 را یک پاسخ مناسب برای معتادان جنگهای مدرن! اعلام کرده و البته از افشای اطلاعات بیشتر خودداری و آن‌را به زمانی نامعلوم موکول کرده است.

بر اساس اطلاعات تائید نشده این بازی توسط استودیوهایSledgehammer Games، Raven Software و Infinity Ward تهیه و تولید شده است.

از دیگر شایعاتی که حول و حوش این بازی وجود دارد می‌توان به عرضه عنوان آنلاین  Call of Duty: Elite به همراه این بازی اشاره کرد که برای اولین بار به کاربران رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها اجازه خواهد داد که با هم به جدال آنلاین بپردازند.

پی‌نوشت: به شخصه این عنوان را بهترینFPS  می‌دانم و بی‌صبرانه منتظر ارائه این بازی خواهم بود و منتظر خبرهای تکمیلی نیز در فارنت باشید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. رامین سی اچ 23 می‌گوید

    جناب این نظر شخصی خودتِ
    تازه
    اگ باش حال نمیکنی چرا توو پُستش سی ام میزنی
    یکم ضایس !

  2. هادی می‌گوید

    نظر دوستان محترمه ولی به شخصه نه با این بازی حال می کنم نه با cod اگه واقعا می خواید یه بازی جنگی که واقعا شبیه ساز جنگه رو ببینید arma رو بهتون توصیه می کنم. این بازی کار کردن باهاش ساده نیست و در واقع کار بچه ها نیست . یه بخش داره که می تونید خودتون عملیات طراحی کنید. فضای بازی نامحدوده یعنی مثل gta اگه کسی در رابطه با این بازی سوالی داشت بهم ایمیل بزنه:
    diadorant@gmail.com

  3. مجید می‌گوید

    به پاراگراف دوم نگاه کنی هست !!!

  4. مهران می‌گوید

    موتور این بازی همان موتور 5 سال پیشه !!!!!!!!!!!

    Battlefield 3 اینو واسه صبحونه میخوره

  5. amir می‌گوید

    ببخشید این دبی تو متنتون نبود

  6. civilar می‌گوید

    اعضای تیم Infinity Ward همون اعضای قبلی هستند یا عوض شدند؟

    رقابت در دنیای بازی های اول شخص خیلی شدید شده، از یه طرف Electronic Arts با Crysis 2 و Battlefield 3 و از طرف دیگه Activision با Call of Duty

    دمویی که از Battlefield 3 ارائه شده، واقعا شاهکاره و Crysis 2 هم که نیازی به تعریف نداره