شما دقیقا چقدر با مخفیگاه بن‌لادن فاصله داشتید؟

سوالی که بسیاری از افراد روز کشته شدن بن‌لادن از خود پرسیدند این بود که بن‌لادن چقدر از ما دور بود و یا اینکه اسامه چقدر با خانه من فاصله داشت؟

1

فارنت: کمتر از دو هفته پیش ایالات متحده اعلام کرد که در حمله‌ای به مخفیگاه اسامه بن‌لادن نحت نعقیب‌ترین تروریست جهان او را کشته است.

اگر چه هنوز به دلیل منتشر نشدن تصویری از جنازه اسامه بن‌لادن شک و تردیدهای بسیاری در این خصوص وجود دارد اما سوالی که بسیاری از افراد روز کشته شدن بن‌لادن از خود پرسیدند این بود که بن‌لادن دقیقا چقدر از ما دور بود و یا اینکه اسامه چقدر با خانه من فاصله داشت؟

محاسبه مسافت این فاصله کار سختی نیست چرا که در سرویس جدیدی که وب‌سایت می‌بازار با استفاده از نقشه گوگل عرضه کرده فاصله شما با مخفیگاه بن‌لادن و همچنین برج‌های دوقلوب تجارت جهانی که در عملبات تروریستی یازدهم سپتامبر ویران شد را نشان می‌دهد.

Distance-to-World-Trade-Center-and-Osama's-Hideout

البته شما برای استفاده از این امکان باید اجازه استفاده و اطلاع از مکانی که در آن واقع هستید را به مرورگرتان بدهید. گویا به برخی دلایل محدودیت هایی برای کاربران ایرانی در استفاده از این سرویس وجود دارد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. زیبا می‌گوید

    ولی خونه اقا جونم اینا خیلی دوره