بن‌لادن هم نتوانست مانع از رکوردزنی ازدواج سلطنتی در یوتیوب شود!

تنها جایی که بن‌لادن نتوانست رکوردی از خود بر جای بگذارد یوتیوب بود اگر چه پیش‌بینی می‌شد اگر فیلمی از زمان کشته‌شدن بن‌لادن که توسط دوربین‌های جاسازی شده بر روی کلاه سربازان ضبط شده در یوتیوب پخش شود می‌تواند برای همیشه رکورددار یوتیوب باشد.

5

به گزارش فارنت و به نقل از تک‌کرانچ در حالی که تنها چند روز از دو رخداد خبری پربیننده در سراسر جهان می گذرد هنوز شاهد اعلام رکوردشکنی این رخدادها در فضای مجازی و اینترنت هستیم.

هنوز چند روزی از مراسم ازدواج سلطنتی در بریتانیا نگذشته بود که خبر کشته شدن اسامه بن‌لادن تحت تعقیب‌ترین انسان جهان دوباره فضای اینترنت را درنوردید و توانست رکوردهای جدیدی را از خود بر جای بگذارد.

Royal-Wedding-Youtube-Live-Stream

اما تنها جایی که بن‌لادن نتوانست رکوردی از خود بر جای بگذارد یوتیوب بود اگر چه پیش‌بینی می‌شد اگر فیلمی از زمان کشته‌شدن بن‌لادن که توسط دوربین‌های جاسازی شده بر روی کلاه سربازان ضبط شده در یوتیوب پخش شود می‌تواند برای همیشه رکورددار یوتیوب باشد.

با این حال این اتفاق رخ نداد و دولت آمریکا حتی تصویری از جنازه بن‌لادن را نیز منتشر نکرد تا عروسی سلطنتی دربار بریتانیا بتواند رکورددار یوتیوب شود.

آن‌گونه که یوتیوب در وبلاگ خود اعلام کرده است پخش زنده این مراسم در یوتیوب در جمعه گذشته بیش از 72 میلیون نفر را در سراسر جهان جذب خود کرده است و مشاهده دوباره تصاویر این مراسم این رکورد را تا 101 میلیون بار مشاهده تا پایان روز 29 آوریل افزایش داده است.

Royal-Wedding-Youtube

این تعداد بیش از جمعیت ساکن در بریتانیاست در واقع اگر بینندگان پخش زنده مراسم 3 ساعت و 37 دقیقه‌ای ازدواج سلطنتی با یکدیگر کشوری را تشکیل دهند می‌توانند نوزدهمین کشور بزرگ دنیا را تشکیل دهند.

یوتیوب همچنین اعلام کرده است که تعداد بازدیدکنندگان در اوج مراسم و در 10 ثانیه به 100 هزار نفر و 10 هزار درخواست بازدید در ثانیه رسیده است.

این 72 میلیون کاربر تنها در کانال اختصاصی مراسم ازدواج سلطنتی در یوتیوب شاهد این مراسم بودند و این در حالیست که سایر پلتفرمها نیز در حال پخش زنده این مراسم بودند و به طور مثال لیواستریم گزارش کرده است که پخش زنده این مراسم با 300 هزار کاربر توانسته رکورد جدید را بر جای بگذارد.

یوتیوب همچنین با اعلام اینکه کاربران 188 کشور شاهد پخش زنده این مراسم بوده اند اعلام کرده است که اکثریت بینندگان این مراسم از بریتانیا و ایالات متحده بوده و پس از این دو کشور ایتالیا، آلمان، فرانسه قرار گرفته‌اند.

وب‌سایت رسمی مراسم ازدواج سلطنتی شاهد 37.7 میلیون بازدید صفحه و 13.7 میلیون کاربر از 2 مارس تاکنون بوده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. ناشناس می‌گوید

    سلام به همه کاربرای سایت.
    اگه مدیر محترم سایت حرفهای من رو توحین فرض نکنن و در اینجا تاییدش کنن .
    باید بگم که کم کم داره حالم از نظرهاتون بهم میخوره.
    خیلی جالبه که شما به سایتی سر میزنید که هدفش خبررسانی جدیدترین اخبار در حوضه ای تی هست.
    ولی جز یاوه گویی چیزی نمیگید.
    وقتی استناد به سایت آلکسیا میشه میگین دروغه
    وقتی میگن گوگل گفته میگین دروغه
    وقتی میگن رای گیری شده میگین دروغه
    انگار همه آمارها از هر جا و کشور و هر موسسه یاوه گوییه و فقط شماها هستید که همه چیز رو میدونید.
    مثلا تو فیسبوک یه بخش سوال داره ، اگه به شما باشه میگید که دروغه ولی جالب اینجاست که اسم تک تک افرادی که به این سوال جواب دادن و چه جوابی دادن رو بهتون نشون میده.
    جالب تر اینه که هر وقت این آمار به نفعتون باشه کلی بوغ و کرنا میکنید که خودشان اعتراف کردن.
    من شخصا از کانال ماهواره ای بی بی سی این عروسی رو بصورت کامل دیدم.
    ولی شماها به شخصیت من توهین میکنید.
    شماها تهمت میزنید ، یه طرفه قضاوت میکنید ، دروغ میگید و قیافه حق به جانب رو هم به خودتون میگیرید و جالب تر اینه که انتظار دارید به بهشت برین هم دعوت بشین .
    امروز اخبار ایران داشت گزارشی از این عروسی میداد و بعد گزارشگر رفت و تو شهر .
    جالب اینجاست که همه میدونستند که بی بی سی فارسی یه برنامه 5 ساعته در موردش داده .
    طوری تفسیر میکردن که گویا کل برنامه 5 ساعته رو دیدن .
    شاید این خودش دلیل جالبی باشه بر آمارهای این مقاله.

  2. حسین می‌گوید

    ماشاء الله چقدر در کشورمون :

    1- آدم بی حال و بی حوصله هست .

    2- چقدر آدم سیاستمدار و عاقل و کارمند اسمش رانبر هست .

    3- فارنت من از ماهواره دیدم و لذت بردم . عالی بود

    4- اینکه دوست داشتید به وب سایت من هم سر بزنید .

  3. behzad می‌گوید

    اقا چرا ادرس این سایت مراسم ازدواج سلطنتی را نزاشتید تا رکورد بازدیدش بیشتر هم بشه!

  4. کاوه اهنگر می‌گوید

    از قدیم گفته اند چاقو دسته خودرا نمیبرد و این جریانات که هر زمان لازم باشد بصطلاح حملات تروریستی شدت میگیرد و گاهی حتی نام انها هم به فراموشی سپرده میشود و تا کنون شاهد حمله انان به رییس جمهور یا پادشاه کشور پر قدرتی نبوده ایم و اتفقا کشتن فرضی یا واقعی بن لادن فرزند پرورشی استعمار پیر در زمان لازم هم دلیلی کافی بر ساختگی بودن تمامی جریانات در جهان میباشد و مهری بر محکومیت گردانگان پشت صحنه که برای پیشبرد اهداف خود غیر مستقیم دستشان بخون هزاران انسان خودی و غیر خودی الوده است اما باید بدانند که امروز ملت جهان به بلوغ فکری رسیده اند و بر اعمال انها اگاهند.

  5. MoHaMmAd-Afg می‌گوید

    عجب…