نشریات تایم را بر روی iPad بخوانید!

قرار است این نشریات به صورت رایگان در این فروشگاه قرار گرفته و کاربران برای استفاده از این سرویس باید در وب سایت این موسسه ثبت نام کنند.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی ابرگیزمو ،شرکت تایم یکی از بزرگ‌ترین موسسات انتشاراتی آمریکا طی قرار دادی با اپل اعلام کرد که نسخه دیجیتالی مخصوص آی-پد نشریات خود را به زودی منتشر می‌کند.

همین چندی پیش بود که غول دنیای مجلات یعنی نیوزکروپ اعلام کرد که طی  قراردادی با شرکت اپل یک روزنامه دیجیتال انحصاری به نام The Daily برای این گجت منتشر خواهد کرد و حالا نیز موسسه انتشاراتی تایم نیز اعلام کرده است که همین روند را ادامه خواهد داد.

ipad

این موسسه انتشاراتی اعلام کرد که طی توافقنامه ای با شرکت اپل ،از این به بعد نشریات منتشر شده این موسسه ،دارای یک نسخه دیجیتالی مخصوص iPad نیز خواهند بود که این نشریات به محض انتشار در فروشگاه آیتونز اپل قرار میگیرد.

گویا قرار است این نشریات به صورت رایگان در این فروشگاه قرار گرفته و کاربران برای استفاده از این سرویس باید در وب سایت این موسسه ثبت نام کنند.

برای شروع نیز کاربران قادر به دانلود محتوای نشریات Sports Illustrated ، TimeوFortune سخه مخصوص iPad از فروشگاه آیتونز خواهند بود.

Time-Steve-JOBS-227x300

خوب دیگر باید نشریات دیجیتالی را جدی گرفت و به نظر می‌رسد پیش بینی  سیاستمدار امریکایی که iPad موجب بیکاری کارگران موسسات انتشاراتی و کتابفروشی ها خواهد شد در حال به وقوع پیوستن است(در اینجا بخوانید).

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Shahrokhi می‌گوید

    امیدوارم درایران هم این وسیله جابیفته.