محل اختفا و کشته‌شدن اسامه بن‌لادن در نقشه گوگل!

با توجه به نقشه‌ای که توسط منبعی ناشناس از محل اختفای بن‌لادن منتشر شده در نزدیکی محل اختفای بن‌لادن اماکن عمومی همچون سینما، بیمارستان زنان و کودکان دیده می‌شود

6

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی ماهنامه آمریکایی آتلانتیک باراک اوباما رییس‌جمهور آمریکا ساعتی پیش و در کنفرانس خبری ویژه‌ای خبر مرگ اسامه بن‌لادن رهبر گروه تروریستی القاعده را رسما تایید کرد.

Osama_bin_Laden's_Compound

بنا بر اعلام دولت آمریکا بن‌لادن در یک عمارت در منطقه‌ای با نام ابوت آباد در 128 کیلومتری شمال اسلام‌آباد پنهان شده بوده است. با توجه به نقشه‌ای که توسط منبعی ناشناس از محل اختفای بن‌لادن منتشر شده در نزدیکی محل اختفای بن‌لادن اماکن عمومی همچون سینما، بیمارستان زنان و کودکان دیده می‌شود و نکته قابل توجه اینکه ایستگاه پلیس محلی درست در 300 متری محل زندگی رهبر گروه القاعده بوده است.

bin_laden_Compound

هنوز اینکه محل زندگی بن‌لادن در نقشه گوگل توسط چه کسی و یا در چه زمانی در این نقشه علامتگذاری شده است، اما مهم این است که بلافاصله علامتگذاری موجود پس از رسانه‌ای شدن آن از روی نقشه این منطقه حذف شده است.

View Larger Map
پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. زیبا می‌گوید

    ترسیدن یک سری برن اونجا امامزاده درست کنند

  2. ناشناس می‌گوید

    به مستر حقیقت جو.
    من کاری به غلط های املائی و سطح سواد ندارم.
    ولی عقلم میگه که وقتی کسی بتونه برای تایپ اسم شخصی به ویکی پدیا استناد بکنه میتونه در مورد اینکه اون شخص کی بود و چه شکلی بود هم به همون جا استناد بکنه.
    به یه بنده خدایی میگن وسط زمین کجاست؟ میگه همین جا. باور نداری متر کن.
    حالا شما میگی چون من ندیدمش پس میگم که وجود نداره.
    در ضمن بهتره بدونی که سید حسن نصرالله در کل کمتر از انگشتان دست تو محافل خصوصی ظاهر شده و همیشه صحبت هاشو بصورت فیلم به خبرگزاری ها میده.

  3. ابوالفضل می‌گوید

    بن لادن دیگه کدوم خریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!1

  4. علی حقیقت جو می‌گوید

    جناب ایمان خان یه سر به این لینک بزن بعد نظر بده لطفا :
    توی ویکی پدیا اول یه سری بزن ببین “اسامه بن لادن” رو چجوری مینویسن !؟
    در رابطه با سطح سواد هم یک سری اختلاف نظرها داریم که مربوط به موضوع این مطلب نیست ، اما در رابطه با وجود اسامه بن لادن باید بگم که من شخصا اونو ندیدم که مطمئن باشم حتی چه شکلی هست!
    موفق باشی

  5. iman می‌گوید

    به مانی :
    از اون عثامه نوشتنتون سطح سوادتون معلومه !!

  6. مانی می‌گوید

    عثامه بن لادنی وجود نداره،بن لادن فقط ابزاری بود برای توجیه جنگ با افغانستان از سوی آمریکاییها