واکمن سونی اریکسون هم ربات سبز را درآغوش گرفت!

این تلفن همراه دارای سیستم عامل اندروید 2.1 و صفحه نمایش 3 اینچی خواهد بود.

4

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تینک‌دیجیت، شرکت سونی اریکسون به زودی اولین تلفن همراه سری والکمن خود را با سیستم عامل اندروید عرضه خواهد کرد.

این تلفن همراه هوشمند که با نام تجاری  W8 عرضه خواهد شد دارای سیستم عامل اندروید 2.1 (از سونی اریکسون متعجبم که علی رغم اینکه  اندروید 2.3 چند ماهی است عرضه شده هنوز بر 2.1 اصرار می‌ورزد)  بوده و از لحاظ اندازه دقیقا همانند مدل تجاری Xperia X8 خواهد بود.

sonyericsson-w8

همانند سایر  تلفن‌های همراه سری واکمن این شرکت ،W8 دارای هدست استریو مدل MH410 خواهد بود که به همراه سایر تجهیزات جانبی همراه این تلفن همراه عرضه خواهد شد.

این دستگاه دارای صفحه نمایش کوچک لمسی 3 اینچی با 16 میلیون رنگ وبا تفکیک پذیری 320×480 است.

پردازنده این تلفن همراه ARM 11 با قدرت 600 مگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 200 است که به 168 مگابایت رم مجهز شده است.

sony-ericsson-w8-540

حافظه این تلفن همراه نیز 128 مگابایت است که قابل ارتقاء تا 16 گیگابایت با کارت حافظه خارجی بوده و در 3 رنگ لاجوردی آبی،قرمز متالیک و نارنجی کلاسیک والکمن عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود این تلفن همراه در نیمه دوم سال 2011 و با قیمتی در حدود همان Xperia X8  عرضه شود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. reza می‌گوید

    آقایون محترم لطفا اول برید تلفظ درست walkman رو یاد بگیرید تا اونو “والکمن” ننویسید بعد بیاید اخبار دست اول IT منتشر کنید!!!

  2. محمد می‌گوید

    دوست عزیز برنامه نویسی جهت واکمن که مثل گجت نویسی آب و هوا نیست یه روزه تموم بشه . سونی اریکسون مدتهاست که در حال کار روی پلیر آندروییدی برا یکه تازی در این زمینه است . نمادی برای قدرت در توسعه محصول .

  3. aronica می‌گوید

    اه اه اه این چی چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. ar30 می‌گوید

    لذت اندروید تو HTC یه چیز دیگست .