با سرویس جدید گوگل نقشه محله خود را ویرایش کنید

سرویس Google Map Maker برای امکان ویرایش نقشه گوگل به صورت رسمی توسط این شرکت راه‌اندازی شد. سرویس Map Maker گوگل به کاربران اجازه اضافه کردن و یا ویرایش مکان‌ها را خواهد داد. این سرویس در ابتدا در کشور آمریکا قابل استفاده بوده و به زودی تمامی کاربران در سراسر جهان قادر به استفاده از این سرویس خواهند بود.

1

قبل از ارائه مپ میکر،گوگل اعلام کرده بود که تنها در حدود 15 درصد از مردم در تعیین جزئیات نقشه های آنلاین محل زندگی خود مشارکت داشته‌اند که غول دنیای جستجو امیدوار است تا این رقم را به 30 درصد برساند. مپ میکر به کاربران کمک خواهد کرد تا در همه 183 کشور و منطقه در سراسر جهان به ویرایش مناطق و لوکیشن  منطقه خود بپردازند.

با سیستم جدید گوگل امیدوار است تا بتواند ثبت دقیقی از نقشه های شهرهای کوچک ،شبکه های جاده‌ای فرعی ،مسیرهای دوچرخه سواری  و دانشگاه های کوچک داشته باشد که پیشتر هیچ گاه ثبت آنلاین نمی‌شدند و بدین ترتیب سرویس نقشه‌های گوگل و گوگل ارث کامل‌ترمی‌شود بطوریکه میلیون هانفر از مردم در سراسر جهان بتوانند با خیالی آسوده از این نقشه‌ها بهره‌مند شوند.

ترتیب کار بدین صورت است که ابتدا مطمئن شوید سرویس مربوطه برای محل شما فعال است و سپس بعد از اینکه شما نقشه را ویرایش کردید ابتدا این ویرایش مخفی بوده تا گوگل به بررسی ویرایش شما بپردازد و سپس در عرض چند دقیقه ویرایش شما به نقشه اضافه می‌شود.

 ویرایش نقشه گوگل

در ضمن شما می‌توانید به صورت مستقیم تصویر یک خیابان یا محلی را وارد کرده  وبه ویرایش مناطق مورد علاقه خود بپردازید سخنگوی گوگل در این مورد گفت:”امروز ما در آمریکا ،این سرویس را برای استفاده از اطلاعات  و دانش محلی شما راه‌اندازی کردیم”.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به اینجا و برای تماشای یک نمونه کار ویرایش به اینجا مراجعه کنید.

به‌روزرسانی: سرویس Google Map Maker در تاریخ یازدهم فروردین ماه 1396 رسماً تعطیل شد و بسیاری از قابلیت‌های آن برای ویرایش نقشه‌های گوگل به خود سرویس Google Map منتقل شد.
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Hadi می‌گوید

    خب این که قبلا هم یه جورایی بود . من خودم خیلی از اطلاعات محله مون رو ویرایش و اضافه کردم . اول هم مخفی بود تا این که بعد گوگل تایید کرد
    ؟!