آیفون سفید تا دو هفته دیگر ارائه می‌شود!

آیفون سفید توسط دو اپراتور معروف آمریکا در اواخر این ماه در دسترس کاربران خواهد بود.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی تلگراف ،شرکت اپل حداقل در طی دو هفته آینده آیفون 4 سفید را ارایه می‌کند و این عملکرد اپل ،گمانه زنی ها در مورد عدم ارائه آیفون 5 در ماه ژوئن را تقویت کرده است.

بنا بر گزارش بلومبرگ ،آیفون سفید ارائه شده فقط توسط دو اپراتور AT&T و ورایزون در کشور آمریکا تا اواخر این ماه قابل دریافت خواهد بود.

download (3)

با منتشر شدن این خبر ،به نظر می‌رسد اخبار مربوط به ارائه ایفون 5 در ماهی به غیر از ژوئن درست بوده و سنت همیشگی اپل دیگر امسال تکرار نخواهد شد.

البته گفتنی است که با به تعویق افتادن های فراوان عرضه آیفون سفید از سوی شرکت اپل ،دیگر هوادارن اپل نیز خسته شده و آیفون سفید جذابیت گذشته خود را نخواهد داشت.

چندی پیش ،فیلیپ شیلر معاون ارشد بازار یابی شرکت اپل در توئیتر اعلام کرده بود که آیفون سفید در اوایل بهار در دسترس خواهد بود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.