انتشار زندگینامه رسمی استیو جابز در سال 2012

این کتاب در مورد یکی از نوابغ و نواوران بزرگ در قرن حاضر و یک بازخورد کامل بین موضوع و نگارنده است.

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Mashable، اولین بیوگرافی و شرح حال زندگی رسمی استیو جابز به صورت رسمی در سال 2012 منتشر می‌شود.

این کتاب با نام iSteve: The Book of Jobs توسط والتر ایساکسون شرح حال نویس مشهور و مدیر سابق CNN و مدیر کنونی مجله تایم نگارش شده است. تاکنون مشخصات کمی از محتویات این کتاب مشخص شده و شرکت اپل ، استیو جابز و حتی خانواده او با سختگیری‌های زیادی برای دسترسی به محتویات این کتاب مواجه شده‌اند.

این چهارمین کتاب ایساکسون بعد از زندگینامه‌های هنری کسینجر،بنجامین فرانکلین و نابغه مشهور انیشتین است و موسسه انتشاراتی Simon & Schuster وظیفه چاپ و توزیع آن را بر عهده دارد.

steve_jobs_at_home_1

والتر ایساکسون در بیانیه‌ای در این خصوص اعلام کرد :” این یک بازخورد کامل بین موضوع و نگارنده است و کتابی در مورد یکی از نوابغ و نوآوران بزرگ  در قرن حاضر است، همانطور که در مورد انیشتین و بنیامین فرانکلین این گونه بود و این کتاب یک داستان منحصر به فرد از یک نبوغ تحول گرا و انقلابی است”.

مدیر عامل شرکت اپل به زندگی بدون حاشیه‌ مشهور است و چزئیات زندگی شخصی او به ندرت منتشر می‌شود. البته تاکنون برخی جزئیات بسیار کوچک در شرح حال‌های غیر رسمی منتشر شده است اما هیچ کدام از این شرح حال‌ها یک تصویر کامل از استیو جابز ارائه نکرده‌اند و این کتاب در واقع پاسخی به پرسش‌های بی‌شمار در مورد زندگی و شخص استیو جابز است که توانسته است یکی از باارزش‌ترین شرکت‌های فن‌آوری را تشکیل دهد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. atom می‌گوید

    خیلی دلم می خواست 1 جلد از این کتاب داشتم.

  2. سامورایی می‌گوید

    خیلی مسخرس که مطلبتون کامل تو فید نمایش داده نمیشه!