حراج قدیمی‌ترین دوربین عکاسی تاریخ شرکت نیکون

قدیمی‌ترین دوربین عکاسی تاریخ شرکت نیکون با عمر 64 ساله خود سومین دوربین تولید شده در کل تاریخ شرکت نیکون و یکی از دو دوربینی است که در ماه آوریل سال 1948 تولید شدند.

0

به گزارش فارنت و به نقل از گیزمودو قدیمی‌ترین دوربین عکاسی تاریخ شرکت نیکون در جهان ماه آینده میلادی در حراجی در شهر وین اتریش به مبلغ پایه 70 هزار یورو به حراج گذاشته می‌شود.

oldestnikonauction

شرکت نیکون از ماه مارس سال 1948 میلادی خط تولید دوربین‌های عکاسی خود را آغاز کرد و این دوربین به عنوان قدیمی‌ترین دوربین عکاسی تاریخ شرکت نیکون یکی از دو دوربینی است که در ماه آوریل همان سال تولید شدند و سومین دوربین تولیدی این شرکت در کل سال‌های فعالیت خود تاکنون است.

پیش بینی می‌شود در حراجی وست‌لیخت شهر وین اتریش که در 28 ماه می برگزار خواهد شد، قدیمی‌ترین دوربین عکاسی تاریخ شرکت نیکون به همراه لنز نیکور 2.5 سانتیمتری خود تا مبلغی در حدود 140 تا 160 هزار یورو به فروش رود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.